Raad het plekje
Re: Raad het plekje
Ik had inderdaad Google Lens gebruikt. Beetje flauw misschien, maar de foto bevatte erg weinig aanwijzingen.
Ik heb een nieuwe. Deze is gemaakt op een camping die aan een riviertje ligt. We hebben vanaf de camping een bootexcursie gemaakt naar een vogelrijk meer.
Ik heb een nieuwe. Deze is gemaakt op een camping die aan een riviertje ligt. We hebben vanaf de camping een bootexcursie gemaakt naar een vogelrijk meer.
- Bijlagen
-
- 2024-08-15 11.50.09.jpg (95.04 KiB) 598 keer bekeken
- zwerf-busje
Niet persoonlijk bedoeld, maar dit soort technisch mogelikheden is wel het failliet van dit spelletje, naar mijn idee.
Groet Ruud
Sorry, maar als je foto's van een website pakt in plaats van eigen materiaal, loop je dat risico.
Nou, deze hierboven geeft ook erg weinig aanwijzingen.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Ik zal het wat makkelijker maken. Hier een foto van de boten waarmee je een excursie kon maken.
- Bijlagen
-
- bootjes.jpg (59.46 KiB) 545 keer bekeken
- zwerf-busje
Eerder in het spelletje gebeurde precies hetzelfde met eigen zelfgemaakte foto’s.
Want dat is de uitdaging nu, er moeten niet te veel herkenbare dingen in een foto zitten.
Mede door eerdere onvrede maak ik geen foto’s meer speciaal voor dit spelletje, wat ik eerder wel deed.
Gevolg is ook dat je maar 1 foto vaak ban een plekje hebt, en dus val je alsnog in dezelfde valkuil.
Ik ben er wel een beetje klaar mee…
Groet Ruud
Begrijp het probleem niet.
Volgens mij kan en mag alle informatie die je beschikbaar stelt worden gebruikt. Als je bij zelf gemaakte foto’s de eigenschappen niet verwijdert, dan stel je die dus beschikbaar en als je een foto van internet haalt dan geef je de mogelijkheid om Google Lens te gebruiken.
Je bepaalt zelf wat je beschikbaar stelt en moet dan niet klagen dat het wordt gebruikt.
Vroeger werden alleen papieren kaarten gebruikt om te navigeren en nu ook navigatiesystemen
Volgens mij kan en mag alle informatie die je beschikbaar stelt worden gebruikt. Als je bij zelf gemaakte foto’s de eigenschappen niet verwijdert, dan stel je die dus beschikbaar en als je een foto van internet haalt dan geef je de mogelijkheid om Google Lens te gebruiken.
Je bepaalt zelf wat je beschikbaar stelt en moet dan niet klagen dat het wordt gebruikt.
Vroeger werden alleen papieren kaarten gebruikt om te navigeren en nu ook navigatiesystemen
Eric
Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Heeft niets met foto van internet te maken hoor! Je kunt elke foto door Google Lens laten analyseren... Inderdaad is de lol er dan wel meer af. Dus zullen er 'betere' foto's gemaakt moeten worden, zodat Google minder hints heeft (maar wij ook...)
- berry nales
terug naar de zoekopdracht: doet me denken aan voormalig Joegoslavië, Kroatië misschien?
Goed gedacht, maar het is niet in Kroatië
Laatst gewijzigd door Aloys op vr 16 aug 2024, 7:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Liever NIET quoten wanneer je direct op iemand reageert.
Nee. Het vogelrijke meer waar de boten naar toe varen ligt in twee landen.
Laatst gewijzigd door Aloys op vr 16 aug 2024, 7:10, 1 keer totaal gewijzigd.