Distributieriem (laten) vervangen
Re: Distributieriem (laten) vervangen
Je kunt even vragen bij vakgarage Mobron in Almere.
Doen veel campers.
Doen veel campers.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri
Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Oh ja, I own a Ford Capri
Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Je schreef inderdaad niks verkeerds. Maar het bericht waarop je reageerde heb ik verwijderd. Omdat daarin een waarde-oordeel stond. Als ik jouw bericht vervolgens laat staan slaat het nergens op terug. Denkt iedereen "waar gaat dit over" Dus daarom ervoor gekozen om dat ook te verwijderen. Daar ging het over.
Wel jammer als je zegt dat hij niks verkeerd heeft geschreven het toch is verwijderd
Zijn we waarschijnlijk weer iemand kwijt met veel kennis jammer dat het zo al jaren gaat.
Zijn we waarschijnlijk weer iemand kwijt met veel kennis jammer dat het zo al jaren gaat.
Ik heb uitgelegd wat de reden was. Lijkt me een logische. Was niet vervelend of persoonlijk. Als dat voor iemand reden is om weg te blijven is dat inderdaad jammer.
In plaats van een aanstootgevend bericht + reacties er op weg te gooien, kun je met een simpele pennenstreek het aanstootgevende er uit gooren.
Daarvoor in de plaats zet je er neer Dat doen we hier niet en de niet aanstootgevende reacties laat je ongemoeid. Iedereen snapt dat de reacties nu even onduidelijk zijn, maar de goedwillende schop je niet tegen de schenen.
Ik ben jarenlang moderator geweest. Werkt prima.
Daarvoor in de plaats zet je er neer Dat doen we hier niet en de niet aanstootgevende reacties laat je ongemoeid. Iedereen snapt dat de reacties nu even onduidelijk zijn, maar de goedwillende schop je niet tegen de schenen.
Ik ben jarenlang moderator geweest. Werkt prima.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
-
Als je de kennis niet hebt dan zou ik de riem laten vervangen, je kunt immers meer stuk maken dan dat je zou besparen als je het fout zou doen.
Een mooie Hymer 614SL om ons leven mooier te maken.
Wijze woorden maaaaaaar ook de man/vrouw die de kennis intussen wel heeft moest die verwerven dus onder begeleiding als dat kan waarom niet?
Gr Aad
Gr Aad
en buiten kennis van zaken, heb je tegenwoordig ook steeds vaker speciaal gereedschap nodig
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Zoals een smartphone om het camperforum te raadplegen?
Groet, Ron Greven
Heb inmiddels een adres waar het wordt gedaan.
Maar zou het alsnog willen leren.
Mocht iemand hier iets in kunnen betekenen, ik hoor het graag.
Laatst gewijzigd door Aloys op di 06 aug 2024, 6:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Liever NIET quoten wanneer je direct op iemand reageert.
Reden: Liever NIET quoten wanneer je direct op iemand reageert.
-
Waarom niet ?
Die Belgen hebben ook regels op het gebied van garantie, het is toch geen ontwikkelingsland.