Parkeren met EasyPark

EasyBee

Re: Parkeren met EasyPark

Bericht door EasyBee »

Ik heb een Google Pixel, maar die is niet in NL gekocht en staat op de Engelse taal ipv Nederlands.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Chateau

Bericht door Chateau »

Voor we in mei jl. naar Italië vertrokken stond op de website van EasyPark dat je met de app in heel Europa kon parkeren. Geïnstalleerd, maar toen ik de app in Italië wilde gebruiken lukte helemaal niets. Na veel zoeken kwam ik erachter dat deze alleen in Nederland en België bruikbaar was, dus maar weer snel verwijderd van m’n smartphone. De website is ondertussen wel iets aangepast maar sommige teksten roepen nog steeds vraagtekens op.
Groet, Hans

LMC Cruiser SL T672G (2015/2016)
SkiRon
Contacteer:

Bericht door SkiRon »

EasyBee schreef:
zo 07 jul 2024, 15:24
Ik heb een Google Pixel, maar die is niet in NL gekocht en staat op de Engelse taal ipv Nederlands.
ik heb de regio ook al op noorwegen gezet maar maakt niets uit, wat ik al zei de reviews zijn dramatisch dus pas ermee op, blijkbaar loopt de parkeertijd regelmatig gewoon door terwijl men op de stop parkeertijd knop drukt, iets met slechte server verbinding oid, maar je krijgt wel een rekening van tig uren parkeren. Aan mij niet besteedt dit gedoe. Doe maar gewoon een automaat en als die er niet is jammer dan...
Gerard K.
Contacteer:

Bericht door Gerard K. »

Dag Hans,
Wat ik van jou lees over Italië komt precies overeen met waar wij op dit moment tegenaan lopen. Wat heb je gedaan als je op een EasyPark-parkeerplaats of cp stond? Want niet overal staat een automaat om te kunnen betalen.
Ik heb er inmiddels al heel veel tijd in gestoken en heb er nog nét geen slapeloze nachten van....
Gerard Koning.
Wij reizen, als de tijd het maar eventjes toelaat, met onze Hymer B674-SL van de Noordkaap tot aan Marokko.
En je kunt ons volgen op: http://www.koning.jouwweb.nl
rongreven

Bericht door rongreven »

Op de site naar de "incognito modus" gaan?
Voordat je de site opent?
Groet, Ron Greven
Chateau

Bericht door Chateau »

Hallo Gerard,

We hebben de rest van onze trip geen parkeerplaatsen meer hoeven gebruiken waar we niet met een card konden betalen. Sorry, ik kan je niet veel wijzer maken.
Groet, Hans

LMC Cruiser SL T672G (2015/2016)
moosev

Bericht door moosev »

https://play.google.com/store/apps/deta ... roid&hl=nl
Deze link is van de international app.(android). Bij mij werkte deze.

Gr
Rene
SkiRon
Contacteer:

Bericht door SkiRon »

Helaas bij mij hetzelfde "dit item is niet beschikbaar in je land"
WhatsApp Image 2024-07-07 at 22.14.31.jpeg
WhatsApp Image 2024-07-07 at 22.14.31.jpeg (83.47 KiB) 482 keer bekeken
SkiRon
Contacteer:

Bericht door SkiRon »

Krijg alleen maar een hoop reclame, installeren of app downloaden lukt ook niet hiermee.

Edit uiteindelijk wel gelukt. Thanks, was even puzzelen. Grappige is dat ie hem wel gelijk aan mijn NL account linked.
marjasjaak

Bericht door marjasjaak »

Bij ons werkte de app ook niet in Noorwegen, maar we konden meestal wel met creditcard betalen.

De gewone bankpas werkte vaak niet, de Noren betalen met "Vipps".
En "Vipps" kan je alleen maar krijgen als je een Noorse bankrekening en Noors sofi-nummer hebt.

Er zijn gelukkig nog genoeg gratis parkeerplaatsen in Noorwegen te vinden. :-B
SkiRon
Contacteer:

Bericht door SkiRon »

Zojuist bericht gehad van easypark:

Hi Ron, bedankt voor je berichtje! Het is jammer genoeg in de EasyPark NL app alleen mogelijk om in Nederland en België te parkeren. In het buitenland hebben ze een eigen EasyPark app, deze kan helaas niet in de Nederlandse app store worden gedownload. We hopen binnenkort een update te lanceren waarbij het mogelijk is over geheel Europa te parkeren in de Nederlandse app. Onze excuses voor het ongemak! Voor nu willen we je adviseren te betalen via de parkeerautomaten of garages zelf. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je een prettige dag toe! ^Emanuel

Het is mij gelukt met die mirror link wel de buitenlandse versie te installeren, of ie werkt geen idee, gaan we volgende maand proberen.
Stinkerbell77

Bericht door Stinkerbell77 »

Bij mij lukte de apk Download vrij vlot en installeren was nog geen minuut. Mocht ik in Noorwegen over twee weken een EasyPark plek tegenkomen zal ik hem zeker testen. Hij nam mijn auto en camper ook netjes over van mijn NL account. Het was dan voor mij ook niet meer dan een update want ik had volgens mij al de internationale versie.
LMC Breezer op Ducato opbouw.
CaradoT135

Bericht door CaradoT135 »

Als je wil testen kan dat nu ook, zie mijn reactie op de eerste pagina.
Ik heb mijn versie een paar jaar geleden in Italië binnengehaald en daar ook direct gebruikt.
Plaats reactie