TomTom app

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
cobes

TomTom app

Bericht door cobes »

hallo,

ik heb tomtom op mijn IPhone en iPad Appversie 8.300kaart western_and_Central_Europe_2GB´v995.8524. En ik heb er al jaren schik mee soms kent tie een straat nog niet maar daar kom ik wel uit. het probleem is eigenlijk , als ze straks een update doen op de IPhone is het natuurlijk de vraag of tomtom het wel blijft doen. ik vind het niet erg om te betalen voor een goed nav systeem maar ik wil geen abonnement want dan ben ik de pineut natuurlijk. zijn daar oplossingen voor? want ik wil een progje kopen zodat ik vanaf mijn pc in de iPhone kan komen en dan allerlei poi´s daar neer zetten waar ik wil. die poi´s kan ik aanmaken met MapPoint en dan in de iPhone zetten. maar als ik straks geen werkende tomtom meer heb wil ik ook niet zo een progje kopen natuurlijk. wie weet de oplossing?

groet Cobes Pescador.
Groet Cobes.

ik heb een Rapido V68 met 140 pk
Afbeelding .
temperatuur rond mijn huis
TestCase

Re: tomtom App

Bericht door TestCase »

De meeste tomtom apps ondersteunen helemaal geen eigen poi.
Daarnaast heb je een iphone en daar kun je weinig tot niets mee met een pc m.b.t tomtom.

Je kunt wel de poi klaarzetten in MyDrive Connect maar zoals ik al zei gaat dat waarschijnlijk niet werken.
https://help.tomtom.com/hc/nl-nl/articl ... ve-Connect
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
cobes

Re: TomTom app

Bericht door cobes »

je kunt met mappoint plaatsen vast leggen en er een plaatje aan verbinden , dan heb je bij mappoint een progje die deze poi´s naar tomtom bestanden omzet, (mappoint to Tom Tom) en als je dan een progje hebt om via je pc in de bestanden map van de iPhone te komen (b.v Apowersoft phone manager pro) dan kun je de bestanden in de juiste map plaatsen en komen ze op je scherm. dit zal misschien ook wel met andere phones gaan dat weet ik niet
Groet Cobes.

ik heb een Rapido V68 met 140 pk
Afbeelding .
temperatuur rond mijn huis
Jacadv

Bericht door Jacadv »

Ik betaal al jaren iets van 15 Euro per jaar voor een TomTom versie op mijn android telefoon. Perfect!
3 tot 4 keer per jaar een update en heel West Europa beschikbaar. Op de fiets, in de camper, in de bedrijfsauto en op de graafmachine.
Ideaal en daar heb ik graag die 15 Euro voor over.
Bob Diesel
Contacteer:

Bericht door Bob Diesel »

En je kan TS ook vertellen hoe het moet met zijn poi :?:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Plaats reactie