Interressant deze (loze) kreet. De app heeft toch wel heel wat problemen gekend, zelfs zo erg dat de NKC ingreep en schoonschip gemaakt heeft. Ik ben een van degenen die toen een inhoudelijke en lange brief naar de NKC directie heeft geschreven met de onderbouwde aanbeveling om in te grijpen.
Pas recent is bijv. het downloaden van kaarten echt opgelost lijkt het, de schuld geven aan een 'slechte' verbinding, wat je dan hoorde, is het verbloemen van fouten bij de bouwers.
Dat er ook mensen zijn die problemen hebben met de app die niet aan de app liggen is van alle tijden. Soms is dit ook een gevolg van onbegrip bij de bouwers betreffende de doelgroep, niet de gebruikers de schuld geven maar de bouwers is het credo dat ik al 40 jaar bezig. Intussen moeten we die mensen gewoon helpen, schreeuwen dat het niet aan de app ligt maar aan de gebruiker is te kortzichtig.
Mijn opmerkingen/schrijven klinken misschien hard maar zo kwam bovenstaand schrijven bij mij ook over.
De laatste 2 jaar heb ik over de werking weinig klachten. (wel over de reclame die er nu in zit.

)
((Zegt iemand die 40 jaar als techneut, programmeur en consultant in de ICT heeft gewerkt.))