Wat betalen jullie voor je camperstalling?
Wat betalen jullie voor je camperstalling?
Ik ben benieuwd wat men gemiddeld betaald voor de camperstalling.
Ik zelf betaal 300,- per jaar voor een volledig droge en overdekte stalling (net nieuw gebouwd) 20,- euro per vierkante meter per jaar.
Graag hoor ik wat jullie voor de stalling betalen.
Marcel
Ik zelf betaal 300,- per jaar voor een volledig droge en overdekte stalling (net nieuw gebouwd) 20,- euro per vierkante meter per jaar.
Graag hoor ik wat jullie voor de stalling betalen.
Marcel
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
- Chevy Van G20 uit 1990 -
- Chevy Van G20 uit 1990 -
- MonRoe
- Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
- Contacteer:
Wij betalen 330 euro per jaar voor een verwarmde lokatie, incl. stroom en halen en brengen wanneer we willen. Als we willen klussen kan dat ook.
De grootte van de camper doet er niet toe, we staan prive bij mensen, met ong. 4 campers en 2 caravans.
De grootte van de camper doet er niet toe, we staan prive bij mensen, met ong. 4 campers en 2 caravans.
Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Wij betalen 300 euro per jaar, staat achter een groot hek op "eigen terrein. Halen en brengen wanneer we willen, ook op zondag en desnoods 's nachts, we hebben een sleutel van het hek.
Terplaatse kunnen we ook water lozen, toilet legen, water laden en de camper wassen. Erg handig.
Enige nadeel is dat-ie daar niet onder dak staat, maar daar zijn we mee bezig...
Terplaatse kunnen we ook water lozen, toilet legen, water laden en de camper wassen. Erg handig.
Enige nadeel is dat-ie daar niet onder dak staat, maar daar zijn we mee bezig...
Jan en Mariët
We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
- ghelsendoorn
- Contacteer:
kosten
Ik betaal €35,00 per meter lengte €255,00 per jaar
staat overdekt
kan hem elke dag ophalen of brengen
3 x per jaar gratis ophalen daarna €10,00 per x
staat overdekt
kan hem elke dag ophalen of brengen
3 x per jaar gratis ophalen daarna €10,00 per x
oost west zon wind en regen in mijn burstner T620 kom je mij niet meer tegen