Deze is al door de vorige eigenaar ingebouwd en gekeurd als camper. Of ik alles zo laat weet ik nog niet. Wil wil de camper voor mijn werk gaan gebruiken en ik wil daarom een ruime zit hoek. Nu staat er op het kenteken 2 personen, dat wil ik graag naar 4 personen hebben.
Ik heb al heel wat dingen afgezocht, maar kom eigenlijk nog steeds niet tot een optie die alles geeft wat ik wil. Er zit dus nu een zijbankje in. Ik begrijp dat je voor mijn camper van 2009 daar ook een goedgekeurde voor kunt krijgen. Nu zou ik het mooi vinden als het ook nog een bed zou kunnen vormen. Ik kom op internet van alles tegen, maar geen bank die dan langs de kant is geplaatst. We hebben zelf nog een camper en daar zit bv een 2 persoons treinzit in. Waar de stoel die achter de bestuurder zit ook is goed gekeurd. Daar kun je dus een 1 pers bed van maken. Als 1 persoons kan dan kan met uitbreiding natuurlijk ook een twee. Maar dan heb ik nog steeds maar 1 zit plek extra. Heeft iemand een idee waar ik nog niet aan denk? Of heeft iemand iets vergelijkbaars of weet waar ik het op internet kan vinden? Een twee zit naast elkaar met de rij richting mee neemt zoveel ruimte van de camper in.
Ik ben benieuwd naar jullie creativiteit.