Advies voor nieuwe functie in de Campy app

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
Campyapp
Berichten: 16
Lid geworden op: do 01 dec 2022, 9:50

Advies voor nieuwe functie in de Campy app



Bericht door Campyapp »

Hoi, ik ben Sanne van Campy. 👋 De app die kampeerders in Europa helpt om hun perfecte kampeerplek te vinden.

We zijn hard aan het werken aan onze app, en hier zouden we jullie hulp goed bij kunnen gebruiken.
Komende week lanceren we een puntensysteem waarbij we kampeerders belonen die plekken, foto's of reviews toevoegen aan Campy.

Vraag 1: Lijkt dit jullie een leuk idee?
Vraag 2: Wat zouden leuke cadeau's zijn voor kampeerders om ze te bedanken, als ze een bepaald aantal punten halen?

Om jullie te bedanken voor jullie hulp krijgt iedereen met een tip een voucher voor 3 maanden gratis Campy plus. 😊

Download de gratis Campy app hier: https://campy.app.link/camperforumnl
Gebruikersavatar
cdridder
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 05 jun 2020, 17:55

Re: Advies voor nieuwe functie in de Campy app



Bericht door cdridder »

Hoi Sanne, wij gaan de komende weken Campy voor het eerste gebruiken. Ik zal kritisch zijn en evt. Tips aan je doorgeven . Campy plus zou ik wel willen uit proberen .
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31860
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Advies voor nieuwe functie in de Campy app



Bericht door Bob Diesel »

Maar waarom een nieuw campy topic
Je kan ook je titel van dit topic aan passen :idea:

viewtopic.php?t=8482167
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8594
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Advies voor nieuwe functie in de Campy app



Bericht door seth_space »

Het lijkt me een goed idee om gebruikers die twee of meer nieuwe camperplekken aanmelden een jaar gratis te geven. Ofwel inderdaad punten die ze kunnen omzetten in abonnement kosten
Ik heb trouwens tot twee keer toe iets willen toevoegen maar daarvoor moet je ingelogd zijn. Logisch als je een abonnement hebt maar niet voor de incidentele gebruiker die een plek wil toevoegen.
Natuurlijk is ingelogd wel meer controle mogelijk maar aangezien elke toevoeging wenselijk is nu een drempel.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Campyapp
Berichten: 16
Lid geworden op: do 01 dec 2022, 9:50

Re: Advies voor nieuwe functie in de Campy app



Bericht door Campyapp »

seth_space schreef:
zo 26 mar 2023, 11:10
Het lijkt me een goed idee om gebruikers die twee of meer nieuwe camperplekken aanmelden een jaar gratis te geven. Ofwel inderdaad punten die ze kunnen omzetten in abonnement kosten
Ik heb trouwens tot twee keer toe iets willen toevoegen maar daarvoor moet je ingelogd zijn. Logisch als je een abonnement hebt maar niet voor de incidentele gebruiker die een plek wil toevoegen.
Natuurlijk is ingelogd wel meer controle mogelijk maar aangezien elke toevoeging wenselijk is nu een drempel.
Hoi Seth, je tip is enorm welkom, we gaan deze bespreken! 🙏 Ik heb je een voucher toegestuurd en veel kampeerplezier :-B
Campyapp
Berichten: 16
Lid geworden op: do 01 dec 2022, 9:50

Re: Advies voor nieuwe functie in de Campy app



Bericht door Campyapp »

Bob Diesel schreef:
za 25 mar 2023, 14:03
Maar waarom een nieuw campy topic
Je kan ook je titel van dit topic aan passen :idea:

viewtopic.php?t=8482167
Hoi Bob, mijn excuses het was mij onbekend dat dit mogelijk is :thumbup: . Dankjewel voor het doorgeven!
Campyapp
Berichten: 16
Lid geworden op: do 01 dec 2022, 9:50

Re: Advies voor nieuwe functie in de Campy app



Bericht door Campyapp »

cdridder schreef:
za 25 mar 2023, 13:44
Hoi Sanne, wij gaan de komende weken Campy voor het eerste gebruiken. Ik zal kritisch zijn en evt. Tips aan je doorgeven . Campy plus zou ik wel willen uit proberen .
Wat leuk op te horen! Laat vooral je tips weten zodat wij Campy nog meer kunnen verbeteren, alvast veel kampeer plezier en een fijne reis. :-B
Plaats reactie