In onze camper een dubbeldin pioneer radio (MVH-AV280BT) en een losse garmin navigatie (Camper 760 LM)
Nu werkt de navigatie niet meer en ook de achteruitrij camera werkt niet meer.
Dit eigenlijk nadat de stoelen eruit zijn geweest om opnieuw te bekleden. Weet niet of dit met elkaar te maken kan hebben.
Op de navigatie staat 12V, maar toch start deze niet op. En de achteruitrij camera werkt niet op de pioneer, radio geeft alleen aan dat het beeld omgekeerd kan zijn. Alle instellingen gechecked en geprobeerd zonder succes tot nu toe
Alle zekeringen gecontroleerd en die zijn ok. Als ik de garmin binnen aan de stroom hang, dan doet deze het gewoon

Weet iemand ofdat de kabel die van voor naar achteren loopt bij dit type camper een soort "standaard" is. Deze is namelijk zo mooi weggewerkt dat het wel af fabriek lijkt te zijn gedaan.
Ik wil namelijk een compleet nieuw systeem gaan installeren, en het zou mooi zijn als ik de kabel kan her-gebruiken en dus niet een compleet nieuwe kabel hoef te trekken. Ervan uitgaand dat de kabel goed is uiteraard, ik zoek nog een manier om deze door te meten van voor naar achter.