Dan rijd ze erg hard, want gisteren was ze nog op weg naar Dahkla zoals in het filmpje te zien is.
Leuk, zo'n rijdende filmstudio. Er is veel veranderd.
@ Thole: En ik maar denken dat ISIS gebaseerd is op religie.

Dan rijd ze erg hard, want gisteren was ze nog op weg naar Dahkla zoals in het filmpje te zien is.
Wat dat laatste betreft is er nog een wereld te winnen in Marokko, en niet alleen daar natuurlijk.Een stevig totalitair bewind kan dat goed onderdrukken, maar naar mijn idee kan je die gevoelens daarmee bij een deel van de bevolking niet wegnemen. Dat kan naar mijn idee alleen met welvaart en onderwijs en een betere verdeling van middelen.
Al een hele lange tijd, vaste prik bij ons, elke maandag, woensdag en vrijdag na het avondeten een aflevering Itchy Boots op You Tube. Wat een mooie reizen maakt ze, wat een avonturen.roma schreef: ↑za 18 mar 2023, 20:51Wat een geneuzel over drones. Ik volg al jaren Noraly, nickname Itchy Boots. Een jonge Nederlandse vrouw die al 6 jaren over de wereld rondtoert op een motor. Zij gebruikt regelmatig een drone voor fascinerende opnames van landschappen en van zich zelf tijdens het rijden. Momenteel is zij net Marokko uit rijdt nu in de Sahara van Mauretania. Drone-opname oa bij minuut 14 van het volgende filmpje van Noraly: https://www.youtube.com/watch?v=HRt5gp9C_Uc