Nordelettronica: vraag over de error codes

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8649
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Nordelettronica: vraag over de error codes



Bericht door seth_space »

Op mijn nordelettronica panel krijg ik nu en dan de code A20 net knipperend waarschuwing driehoek. Het panel een keer uitzetten en weer inschakelen laat deze melding verdwijnen.
Ik kan echter nergens op het internet in beschikbare manuals de verklaring vinden voor deze en mogelijk andere codes.
Heeft iemand daar een lijst van?
De shunt is een NE256 het panel is pla eigen maar vwb werking lijkt dat op een zoals deze https://www.nordelettronica.it/en/Soluzioni
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Triaca
Berichten: 2
Lid geworden op: do 13 apr 2023, 19:48

Re: Nordelettronica error codes vraag



Bericht door Triaca »

Beste,
Ik heb de manuals van NordElettronica NE256_T (Master Fuse box), NE259_T (Output module), NE276_T (Control panel).
De uitleg voor error code A20 die op het control panel verschijnt: Output module A, Load 2 output in short-circuit or overload.
Soortgelijke error heb ik ook eens gehad, weliswaar op een andere module en andere output (mijn was code C50) en dit kwam omdat ik een extra ledstrip had aangesloten op een bestaande ... hierdoor was er een overbelasting op die lijn met nu en dan error C50 als gevolg.
Succes,
Johan
Plaats reactie