Gewijzigde voorwaarden EU-bundel KPN

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
rcraats

Re: Gewijzigde voorwaarden EU-bundel KPN

Bericht door rcraats »

Arie55 schreef:
ma 21 nov 2022, 16:57
waar ik me behoorlijk in vergist heb met de unlimited bij KPN is dat er een daglimiet is. Je kan na (nu) 10GB gebruik even een sms'je sturen voor gratis 2GB erbij. Het blijft wat gedoe. Het EU limiet is ook verhoogd, nu naar 50GB per maand. Hoe dan het daglimiet geregeld is, weet ik niet. Als het 50GB/31 dagen is,zou dat 1,6GB per dag zijn

Arie
Ik heb een KPN Unlimited sim standaard in de camper zitten (Altijd goedkoper als permanent Canal Digitaal). In NL kun je met je app gewoon de daglimiet op ieder moment ophogen. Ook als ik pas bv 1gb heb gebruikt. Als ik weet dat ik over de 10gb ga dan kun je met de app op ieder willekeurige smartphone gewoon direct met 2x of meer 2gb ophogen. De teller staat dan gewoon op bv 14000. Dus ook als hij in een router of mifi zit. In de EU heb je 50gig als limiet en geen daglimiet. Hij telt gewoon tot 50000. Mijn vrouw heeft een 0gig abonnement waarmee ik maandelijks 50gb uit mijn camper unlimited deel. Samen hebben we in de EU dus altijd 100gb
Hymer B674 SL
Schovie

Bericht door Schovie »

Wat een vreselijke gedoe zo'n daglimiet. Als Vodafone KPN hierin gaat volgen stop ik het abonnement en zoek wat anders. Hoe durfen ze dit unlimited te noemen!
Schande!!!!
WimZ

Bericht door WimZ »

als je onbeperkt gaat eten moet je ook steeds even opscheppen. Maar het blijft onbeperkt.
Plaats reactie