Sardinië in Mei

Plaats reactie
SuWe21
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 17 aug 2022, 20:00

Sardinië in Mei



Bericht door SuWe21 »

We zijn van plan om van 10 tot en met 31 mei naar Sardinie te gaan. Heeft iemand ervaring met deze periode? Zijn er dan voldoende campings open?
Welke veerboot-route heeft de voorkeur? Onze camper is inclusief fietsenrek 7,70 m (Chausson 777)
Ook houden we ons aanbevolen voor mooie tips over het eiland zelf. De site Sardinie.nl heb ik reeds ontdekt.
Gebruikersavatar
Karelkaywa
Berichten: 1120
Lid geworden op: za 15 nov 2014, 13:46
Locatie: Castricum

Re: Sardinië in Mei



Bericht door Karelkaywa »

Zelfde antwoord als in:
viewtopic.php?t=8481620


Groeten Karel
Groeten van Karel
(Kaywa was de naam van mijn laatste Duitse Herder)
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Sardinië in Mei



Bericht door TestCase »

Bezoek in iedergeval Tharros, de Nuraghe, Tomba di Giganti, Domus de Janas en Nora. Wij pakten de ferry vanaf Genua, vanaf Livorno of Piombino is een dag verder rijden.

Drink de lekkere Cannonau en proef, wanneer je durft, de Casu Marzu.

Goditi il tuo viaggio!

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Vanbootnaarbus
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 26 aug 2022, 19:30

Re: Sardinië in Mei



Bericht door Vanbootnaarbus »

Onderstaande link verwijst naar een website in het Engels waar veel goede tips op staan: https://360guide.info/vanlife/sardinia- ... to-do.html

Wij verblijven sinds juli op Sardinie (op een boot niet in een camper) en volgens mij is het voorjaar een hele mooie tijd om het eiland te bezoeken. We zijn onderweg heel veel campings en vrijstaande campers tegenkomen langs de kust. Ook nog niet zo warm als in de zomer in die tijd.
Plaats reactie