Mallorca en Ibiza

Plaats reactie
Bernard51
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 10:48

Mallorca en Ibiza



Bericht door Bernard51 »

We willen begin september voor een week of vier met onze Mercedes Marco Polo naar Mallorca en Ibiza. Vanuit Barcelona gaat er een veerboot naar Mallorca, vanuit Denia naar Ibiza. Op Mallorca zijn nauwelijks campings te vinden, op Ibiza iets meer. Wie heeft er ervaring met zowel campings op deze eilanden als de reis per veerboot ernaar toe.
Gebruikersavatar
jasperenpriscilla
Berichten: 281
Lid geworden op: vr 26 apr 2019, 9:19

Re: Mallorca en Ibiza



Bericht door jasperenpriscilla »

Mallorca geen idee, Ibiza ben ik net geweest met een huurcamper (dus gevlogen en daar een T4 california gehuurd)

Ik vond het echt fantastisch, camperen mag offcieel eigenlijk nergens, maar iedereen doet het en de politie maalt er ook niet om. zolang je maar een beetje 'onder de radar' blijft. Bij cala comte, bovenop een kliff overnacht. in meerdere mooie baaitjes, maar ook gewoon midden in een stadje. park4night is een handige gids op het eiland. en eigenlijk zou ik de camper overal wel neer durven zetten. behalve als de reviews zeggen dat ze er echt gedonder mee hadden.

campings zijn er ook (volgens mij heb ik er 3 geteld) maar ik vond ze niet fantastisch op de foto's en slechte reviews ook. dus we zijn er niet geweest. Douchen deden we na het zwemmen op het strand, toilet gewoon bij de restaurants met een bakkie koffie of ontbijt/lunch/diner

Ik vond het fantastisch!!!
Plaats reactie