Schema Reich E-box
Schema Reich E-box
Beste mensen,
In mijn Bürstner Delfin uit 2007 zit een eerste e-box van Reich.
Tot nu toe geen problemen mee gehad, ik houd me aan de gebruiksinstructies qua laden van de accu's.
Sinds kort heb ik geen aanwijzing meer van de startaccu voltage op het display, wel van de hh-accu.
Als ik de display op de tweede adaptorplaat zet heb ik ook geen aanwijzing.
Ik heb het internet al afgezocht naar een elektrisch schema, maar niet gevonden.
Heeft iemand die misschien beschikbaar?
In mijn Bürstner Delfin uit 2007 zit een eerste e-box van Reich.
Tot nu toe geen problemen mee gehad, ik houd me aan de gebruiksinstructies qua laden van de accu's.
Sinds kort heb ik geen aanwijzing meer van de startaccu voltage op het display, wel van de hh-accu.
Als ik de display op de tweede adaptorplaat zet heb ik ook geen aanwijzing.
Ik heb het internet al afgezocht naar een elektrisch schema, maar niet gevonden.
Heeft iemand die misschien beschikbaar?
Re: Schema Reich E-box
Ik zou even contact opnemen met Reich Arnhem hebben ons toen ook super geholpen met onze Delfin 700.
Er is een terugroep actie geweest voor de elektrobox was wat met de lader.
Is bij ons na 9 jaar toen alsnog vervangen.
Er is een terugroep actie geweest voor de elektrobox was wat met de lader.
Is bij ons na 9 jaar toen alsnog vervangen.
geniet van elk vrij uurtje
Re: Schema Reich E-box
Dank je voor je tip, ik ga ze eens bellen.
Ik laat wel weten als het is opgelost(of niet).
Ik laat wel weten als het is opgelost(of niet).
Re: Schema Reich E-box
Ik had hetzelfde probleem en heb een schaud 208 geplaatst.
Voor meer info zoek op reich e box in de zoekbalk
Voor meer info zoek op reich e box in de zoekbalk
Peter
Follow your dreams, before it's too late.
Follow your dreams, before it's too late.
Re: Schema Reich E-box
@Peter,
Ik heb de zoekbalk al geraadpleegd, echter vind ik geen schema dat ik zoek.
Van Reich-Arnhem kreeg ik het antwoord om een reparateur te zoeken.
Vervangen kan altijd nog als reparatie onrendabel is.
Ik heb de zoekbalk al geraadpleegd, echter vind ik geen schema dat ik zoek.
Van Reich-Arnhem kreeg ik het antwoord om een reparateur te zoeken.
Vervangen kan altijd nog als reparatie onrendabel is.
Re: Schema Reich E-box
Je kan ook contact opnemen met auto elektro salland,
Deze repareren diverse omvormers en hebben waarschijnlijk ook een schema.
Deze repareren diverse omvormers en hebben waarschijnlijk ook een schema.
Peter
Follow your dreams, before it's too late.
Follow your dreams, before it's too late.
Re: Schema Reich E-box
Peter, dank voor je tip.
Ik heb afgelopen donderdag een mail naar Auto Salland en naar WimvanOpzeeland gestuurd.
Even afwachten op een reactie. Zal druk zijn deze tijd.
Ik heb afgelopen donderdag een mail naar Auto Salland en naar WimvanOpzeeland gestuurd.
Even afwachten op een reactie. Zal druk zijn deze tijd.
Re: Schema Reich E-box
Geen reactie van Opzeeland gehad. Van Tijs van Auto Elektro Salland gehoord dat de lader de hh-accu wel laadt maar de startaccu niet.
Is geen groot probleem, de startaccu wordt tijdens rijden door de dynamo geladen. Echter bij walstroom niet.
E-box wordt na de vakantiedrukte wel nagekeken.
Is geen groot probleem, de startaccu wordt tijdens rijden door de dynamo geladen. Echter bij walstroom niet.
E-box wordt na de vakantiedrukte wel nagekeken.
Re: Schema Reich E-box
Ja dat was ook ons probleem bij onze Burstner, daar we de radio vaak aanhadden staan liep de start accu leeg.
Ik heb de radio toen via de HH. accu laten gaan.
Had ook altijd voor een noodgeval een acculader mee.
Klaas
Ik heb de radio toen via de HH. accu laten gaan.
Had ook altijd voor een noodgeval een acculader mee.
Klaas
geniet van elk vrij uurtje
Re: Schema Reich E-box
De radio en navigatie heb ik al vanaf de hh-accu.
Probleem is niet het ontladen van de accu maar het laden via de e-box.
Tijdens rijden laad de startaccu gewoon bij.
Voor nood heb ik startkabels en een acculader voor de startaccu.
Maar (nog) niet nodig gehad.
Probleem is niet het ontladen van de accu maar het laden via de e-box.
Tijdens rijden laad de startaccu gewoon bij.
Voor nood heb ik startkabels en een acculader voor de startaccu.
Maar (nog) niet nodig gehad.