Inkt in douchebak

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Zonneke
Berichten: 1751
Lid geworden op: zo 09 sep 2018, 19:47

Re: Inkt in douchebak



Bericht door Zonneke »

Zal het nog eens herhalen: Koop in de Action of Zeeman van die grijze Magic sponsjes en heel veel kans dat je het weg krijgt. Kost twee keer niks.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Inkt in douchebak



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op vr 03 nov 2023, 4:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
joske501
Berichten: 1316
Lid geworden op: di 19 dec 2006, 19:38
Locatie: Oostduinkerke B

Re: Inkt in douchebak



Bericht door joske501 »

Koopertje schreef:
ma 13 jun 2022, 22:32



Waar kun je zoiets kopen dan???
Hey,

Bij een drogist of apotheek. Internet?

Wordt veel gebruikt in zwembaden, waterzuiveringsstations, ziekenhuizen enz.

Joske
Geniet met mate, eerder nu dan later.

JUMPER Joskes Undercover Motorhome voor Prettig Eerlijk Reizen
Citroën Jumper 3.0 L4H2 met VakCar (NL) inbouw (fietsen binnenin) ingeschreven als Kampeerwagen
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Inkt in douchebak



Bericht door Kroppie »

pas op dat het middel niet erger is dan de kwaal !!
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: Inkt in douchebak



Bericht door ducati 900 »

Zonneke schreef:
di 14 jun 2022, 7:00
Zal het nog eens herhalen: Koop in de Action of Zeeman van die grijze Magic sponsjes en heel veel kans dat je het weg krijgt. Kost twee keer niks. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Je kunt ook beginnen met schuurpapier korrel 80 maar of dat nou een aanrader is?
Begin met het meeste milde schuur/ polijstmiddel, je kunt altijd wat grover maar
je moet het ook weer glad zien te krijgen.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Inkt in douchebak



Bericht door Kroppie »

zal het ook nog eens herhalen, probeer er aan te wennen, en dat kan nooit zo lang duren want die kleuren liggen toch onder het vlondertje en het antislipmatje?, dat gewoon laten liggen en niemand die wat ziet, en al die middeltje daar word het kunststof ook niet beter of mooier van
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Zonneke
Berichten: 1751
Lid geworden op: zo 09 sep 2018, 19:47

Re: Inkt in douchebak



Bericht door Zonneke »

Die sponsjes schuren niet, zijn zachte.

50-Wondersponzen-Magic-Sponges-Schoonmaakspons-Melamine-Spons.jpg
50-Wondersponzen-Magic-Sponges-Schoonmaakspons-Melamine-Spons.jpg (23.87 KiB) 771 keer bekeken

En Jos, het is niet omdat bij jou het oog niet verwend hoeft te worden dat die vlieger voor iedereen opgaat.

Het oog wil ook wat... :mrgreen:
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Inkt in douchebak



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op vr 03 nov 2023, 4:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Inkt in douchebak



Bericht door Kroppie »

Zonneke schreef:
di 14 jun 2022, 9:35
Die sponsjes schuren niet, zijn zachte.


50-Wondersponzen-Magic-Sponges-Schoonmaakspons-Melamine-Spons.jpg


En Jos, het is niet omdat bij jou het oog niet verwend hoeft te worden dat die vlieger voor iedereen opgaat.

Het oog wil ook wat... :mrgreen:
ik geef mijn mening en een ieder mag de zijne hebben geen enkel probleem mee, maar mss denkt iemand he niet aan gedacht, dus vandaar, net als de ideeen met sponsjes of bleek, of schuren
en mijn oog wil ook wel wat hoor, ik kan genieten van een mooie technische oplossing, die anderen mss afschuwelijk vinden, zo heb ieder zijn of haar handicap
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Koopertje
Berichten: 41
Lid geworden op: do 10 mar 2022, 8:46

Re: Inkt in douchebak



Bericht door Koopertje »

Lieve mensen dank voor jullie reacties.
Ik heb met ouderwetste zeep veel weggekregen.
@ Ben schuren met schuurpapier lijkt me net ff te vergaan. Heb het over een bijna nieuwe camper. Tandpasta heb ik ook ge probeerd ... hielp niet helaas
De bleek, magic wonderspons en w40 ga ik nog uitproberen

En tja ligt dan wel onder de vlonder, maar steeds als ik douche zie ik dit. Campers zijn niet zo goedkoop immers, doet echt even pijn zoiets.

Nogmaals dank voor jullie reacties
Koopertje
Gebruikersavatar
Marinus
Berichten: 2201
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 20:17
Locatie: Son

Re: Inkt in douchebak



Bericht door Marinus »

Haalde we vroeger geen inkt uit de onze kleren met melk of koffiemelk?
eriperi46
Berichten: 4
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 21:05

Re: Inkt in douchebak



Bericht door eriperi46 »

Toevallig dit weekend nog verkleuringen weggehaald van een polyester douchebak: verpakking haarverf (lichtblond) met waterstofperoxide.

Aanbrengen op de verkleuring en na een kwartier de emulsie weghalen. Zonodig een paar keer herhalen.
Plaats reactie