Correct loshalen dakdrager kappen

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rix
Berichten: 35
Lid geworden op: di 02 jun 2020, 8:02
Locatie: HHW

Correct loshalen dakdrager kappen



Bericht door rix »

Hi allemaal, de laatste tijd heb ik niet stil gezeten.
onder de noemer better safe than sorry, ben ik begonnen met het opnieuw kitten van het dak en tevens herstellen van keuzes gemaakt door de vorige eigenaren.
Wat impressie foto's van het werk.

Afbeelding
Ergens in het verleden heeft er een satelliet op het dak gestaan, helaas was de kit krokant en moest deze vervangen worden.

Afbeelding
Ergens heeft er ook een doorvoer gezeten in het dak, waar deze voor diende? wel was de kit net zo slecht en moest hier wat mee gebeuren

Afbeelding
Kit weghalen, uiteindelijk ben ik tot de laklaag doorgegaan (geen foto van) daarna is alles afgeplakt en heb ik met OAF pro vloeibaar rubber aangebracht.

Afbeelding
hier ook een laag rubber
Afbeelding
totaal aanzicht
Afbeelding

Maar mijn vraag, hoe verwijder ik de kappen die om de bevestiging van de dakrails zit? het gaat om de grijze kapjes die je her en der op de foto's ziet, helaas heb ik er geen complete foto van. Deze kan ik momenteel ook niet maken omdat de camper bij Keys for cars staat voor een nieuwe immobilezer.
De kappen moeten er vanaf, dit omdat ik gezien heb dat er kit en veel vuil aan de binnenkant zit, dit wil ik verwijderen en knap maken en weer 100% gegarandeerd waterdicht maken want ik vertrouw het niet helemaal (vertrouwen is goed, controle is beter)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

groeten,

Rix
Plaats reactie