Het podest onder de zetels kan via een luik van buiten bereikt worden.
Daar zitten de Lafuma zetels en de tafel in.
Er is een op maat gemaakt driehoekig kussen achter de rugkussens.
Zoals al geschreven zit je niet goed op een rechte bank.

Dank voor je lijstje. Ik heb ook al de nodige andere lijstjes gezien, op oa ByNomads en HuisOpWielen.
Dank voor de aanbeveling! Ik heb ze nu 50cm diep gemaakt aan de kant zonder opklapbed, en 75cm aan de andere kant (waar 25cm of 30cm afgaat voor het opklapbed)
Dat lijkt me wel zo prettig inderdaad. Zou dit het liefst via kussens doen, net als in de technische tekening van @Kampo.
Besteed je dit uit aan een bedrijfje, of maakt je die kussens zelf?
Dit is een goede tip van ook het zitvlak een hellingshoek te geven.henk en lila schreef: ↑zo 17 apr 2022, 9:08Los van de dikte geldt voor goed en lang zitten dat zowel de zitting als de rugleuning een hellingshoek hebben.
Thanks voor de verwijzing!kampo schreef: ↑do 21 apr 2022, 21:15Mijn 6 kussens en 4 plofkussens komen van https://kussens-op-maat.be/nl
Destijds wel daar ter plaatse gaan kijken en laten adviseren over de stof en invering.
Hier ben ik het helemaal mee eens! Wanden prima zo laten en vloer en dakisolatie extra aanbrengen maar niet te dik. Pir van 30mm heeft R waarde van ongeveer 1,4, samen wat er al zit een R waarde van ongeveer 2,2. Is meer dan genoeg voor zo'n kleine ruimte die ook geventileerd moet worden.. Zie berekeningen van Kampo.Jumbo holiday schreef: ↑do 07 apr 2022, 22:39Weet ook iemand of de wanden/dak van deze jumbo, gelijk zijn aan de wanden van een citybox-ecolight?
De wanden/dak van een Citybox-ecolight zijn volgens mij als volgt opgebouwd: 25mm (1,5 mm poly - 22 mm PET isol - 1,5 poly).
Indien dit zo is hebben de wanden/dak een isolatiewaarde van U-waarde: 1,2 W/m2⋅K = Rc 0,83. Dit is naar mijn mening fors beter dan 19 mm Armaflex of X-trem.
Aanvullend isoleren van de wanden lijkt mij dan niet nodig (mooi voor de binnenruimte en passing van de ramen). Gezien de grote interne hoogte is extra aanbrengen van vloer- en dakisolatie geen probleem en wenselijk.
Hierbij het 3D model die ik een tijdje geleden ook had gepost, zie deze post voor meer toelichting (al worden de bankjes nu 50cm diep en 45cm hoog zonder kussen).