Een 2-Din autoradio/navigatie passend in Fiat Ducato (2019)

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
jacosta
Berichten: 21
Lid geworden op: za 11 dec 2021, 20:21

Re: Een 2-Din autoradio/navigatie passend in Fiat Ducato (2019)



Bericht door jacosta »

Helaas zal dat bij de versie die ik heb niet lukken. Bij mij zit de schroefdraad vast aan de behuizing. Deze dus:
https://www.spy-europe.nl/epages/616577 ... cts/CM031F
Gebruikersavatar
Jan Weinsberg
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 06 dec 2021, 11:01

Re: Een 2-Din autoradio/navigatie passend in Fiat Ducato (2019)



Bericht door Jan Weinsberg »

Hmm lastig. Ik had deze camera https://www.achteruitrijcameras.nl/acht ... ucato.html
Daarmee kan het wel. Kun je ruilen?
jacosta
Berichten: 21
Lid geworden op: za 11 dec 2021, 20:21

Re: Een 2-Din autoradio/navigatie passend in Fiat Ducato (2019)



Bericht door jacosta »

Jan Weinsberg schreef:
vr 07 jan 2022, 17:22
Hmm lastig. Ik had deze camera https://www.achteruitrijcameras.nl/acht ... ucato.html
Daarmee kan het wel. Kun je ruilen?
Ik heb camera inmiddels geruild, maar nu blijkt dat deze ook niet van buitenaf te monteren is. Bij mij zitten er namelijk standaard afstandspacers gemonteerd (zoals op foto onderop pagina van jouw link). Deze zou ik dan moeten demonteren. Maar dan heb ik weer zelfde probleem, dat ik van binnenuit een moer moet monteren.
Dat gaat dus ook niet. :bang: :thumbdown:
Zat er bij jou dan geen afstandspacer gemonteerd?
Gebruikersavatar
Jan Weinsberg
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 06 dec 2021, 11:01

Re: Een 2-Din autoradio/navigatie passend in Fiat Ducato (2019)



Bericht door Jan Weinsberg »

Jawel, de spacer heb ik weggehaald. Daarna heb ik met wat geklungel zoals beschreven in mijn bijdrage van 7 januari een moertje aan de binnenkant gelijmd. Heel voorzichtig schroefje indraaien en zo vast gezet. Je kunt het iets makkelijker maken door eerst een moertje vast te lijmen op een iets grotere ring. Zodra de schroef vast zit op het ringetje trek je met een touwtje de ring en moer op de juiste plek met wat superlijm op het ringetje. Te volgen?

Jan
jacosta
Berichten: 21
Lid geworden op: za 11 dec 2021, 20:21

Re: Een 2-Din autoradio/navigatie passend in Fiat Ducato (2019)



Bericht door jacosta »

Jan Weinsberg schreef:
vr 21 jan 2022, 12:06
Jawel, de spacer heb ik weggehaald. Daarna heb ik met wat geklungel zoals beschreven in mijn bijdrage van 7 januari een moertje aan de binnenkant gelijmd. Heel voorzichtig schroefje indraaien en zo vast gezet. Je kunt het iets makkelijker maken door eerst een moertje vast te lijmen op een iets grotere ring. Zodra de schroef vast zit op het ringetje trek je met een touwtje de ring en moer op de juiste plek met wat superlijm op het ringetje. Te volgen?

Jan
Ik snap het. Wordt dus wel een gepruts zo ja.
Gebruikersavatar
Jan Weinsberg
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 06 dec 2021, 11:01

Re: Een 2-Din autoradio/navigatie passend in Fiat Ducato (2019)



Bericht door Jan Weinsberg »

Succes!
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Een 2-Din autoradio/navigatie passend in Fiat Ducato (2019)



Bericht door gjvonk »

@Jacosta: heb je de Dynavin navi aangeschaft? In de voor ons nieuwe camper zit volgens mij de Dynavin N7 DCX 10.1 inch (versie 2020) gecombineerd met een achteruit rij camera van Dometic (combinatie met derde remlicht). Dan ben ik benieuwd naar je ervaringen en of je gebruikstips voor me hebt?Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk


Buscamper fan
Plaats reactie