Oud en Nieuw in Winterberg of...?

Met de camper naar de sneeuw!
Will
Berichten: 3530
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door Will »

@ Mickel Moen,
Dit is een item wat verleden jaar hout sneed omdat het een waarheid als een koe was en vele mensen kwamen te overlijden.
Nu is het een aanname van ja er kan dit gebeuren of er kan dat gebeuren beleidsmakers die blijkbaar op hun handen hebben gezeten het afgelopen jaar. Mensen op dit forum hebben allemaal de pensioen leeftijd bereikt en moeten die gaan zitten wachten tot ze "normaal" komen te overlijden. Laat ik het zo zeggen wij doen niets extra voor de corona leven de regels na en zijn allemaal gevaccineerd en gaan zeker weer weg met de camper. En bijna 2000 items elkaar in de put praten en naar grafieken turen helpen daar ook niet aan mee om het een beetje leefbaar te houden.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door Mickel Moen »

WimZ schreef:
di 21 dec 2021, 9:25
Mickel Moen schreef:
di 21 dec 2021, 0:33
Er vrolijk er opruit trekken met de camper naar het buitenland is daarom zeker niet mijn keus. Hoe graag ik dat ook wil. Maar misschien kan het dit voorjaar wel weer.
Zoals AbelWei als zegt het virus gaat nooit meer weg. Dus moet je inderdaad weer normaal gaan leven.
Jij schrijft nu dat je in het voorjaar misschien wel weer kan, maar als je je eigen redenatie toepast kan dat niet want het virus blijft en dus is jouw reisbeweging nooit meer goed te praten. (volgens jou dan)
En wat mijn idee betreft, gaan reisbewegingen en besmettingen voor 99,9% over vliegreizen want de grootste besmetting vind dan toch plaats in het vliegtuig. Niet in een camper als reis je de hele dag in dan ding.
Dat is wel erg kort door de bocht. Sterker, volstrekte onzin. Sec zeg je samengevat. Het virus gaat nooit meer weg, dus we gaan over tot de orde van de dag. Ik hoop dat we dat kunnen zeggen, als er in de aanwezigheid en de bestrijding van het virus sprake is van een stabiele situatie, vergelijkbaar met de griep. Dat is wanneer het geen pandemie meer is. Daar zijn we nog lang niet. Sterker, de opkomst van Omikron laat dat zien.

Dat verhaal van 99,9% van de besmettingen aan vliegreizen gerelateerd is, is een leuke wens, om eigen reisbewegingen goed te praten, maar volledige onzin verder.

Zeker. Als je in jouw campertje rondtuft en er ook in blijft, is de kans op besmetting of verspreiden gering. Daar zit echter geen garantie op. De valkuil van “ik doe voorzichtig” en daarom zal het mij niet gebeuren, het zijn de anderen, is de vader van de gedachte, maar, zoals ik al eerder zei, hiermee verlies je de connectie met de werkelijkheid.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door Bob Diesel »

Oud en nieuw Heren :idea: liefst in Winterberg :wink:
Een Corona topic loopt er al

Afbeelding
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Jay
Berichten: 59
Lid geworden op: di 03 mar 2020, 20:30
Locatie: Overijssel

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door Jay »

hallo Allen

bedankt voor alle inbreng.

Bob heeft helemaal gelijk ik vroeg naar een leuke plaats met oud en nieuw en niet om een corona discussie!
en Hathi ik heb ook niet gevraagd om links die nergens op slaan. :wave:

EVEN VOOR DE AZIJN DRINKERS, WIJ ZIJN AL BIJNA 2 WEKEN NIET IN NEDERLAND EN ALLEMAAL GEVACCINEERD! :bow:
verder houden wij ons netjes aan alle regels, maar toch bedankt dat sommige zich zo druk maken over onze gezondheid :bang:

Nu weer on topic, gezien het vuurwerkverbod Duitsland, zijn we van plan onze reis voort te zetten naar de Ardennen.
dus als iemand nog tips heeft omtrent CAMPINGS OF CAMPERPLAATSEN in de Ardennen horen wij het graag.
aangezien we morgen vertrekken vanuit Spanje hebben we nog ff om ons te oriënteren over waar we gaan staan met de jaarwisseling.

indien ik u niet weer spreek wens ik u alvast een fijne jaarwisseling en een gezond 2022 :cheers:
+Onderweg+

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door +Onderweg+ »

Een knallend uiteinde toegewenst!
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door hathi »

Graag gedaan Jay,maar als je dan zo slim bent,kun je die Camperplaats in de Ardennen,ook nog wel vinden bv in Campercontact…verder wens ik je toch een gezond 2022 :-B
Hans
Jay
Berichten: 59
Lid geworden op: di 03 mar 2020, 20:30
Locatie: Overijssel

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door Jay »

Sorry als u zich beledigd voelt, maar ik vroeg om een leuke plaats met oud en nieuw (En dat staat in cc niet bij of het er leuk is met de feestdagen) Niet om een link van de krant en ook niet om een link van de rijksoverheid.
En ook heb ik nergens gezegd dat ik zo slim ben 😉

Ik wens u niets minder 🥳
Laatst gewijzigd door Aloys op vr 31 dec 2021, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Liever NIET quoten wanneer je direct op iemand reageert!
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door Bob Diesel »

Voor waar dan ook :wink: 🍾🥂🍾🥂
Ook de beste wensen van Elly :wink:
.
DA74C39B-8486-4624-A651-147E0886CF88.gif
DA74C39B-8486-4624-A651-147E0886CF88.gif (2.25 MiB) 2996 keer bekeken
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
metatoon
Berichten: 9611
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door metatoon »

De wintersporters is het dan toch weer mooi gelukt.

Gr. Toon .
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door Bob Diesel »

Ja die zijn mooi op wintersport geweest
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door ducati 900 »

Ik hoop dat TS een goede reis heeft gehad en een mooi uiteinde heeft gevierd op een mooie camperplaats.

NBen.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Jay
Berichten: 59
Lid geworden op: di 03 mar 2020, 20:30
Locatie: Overijssel

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door Jay »

Hallo allen.

Allereerst de beste wensen!!
Ik weet een beetje late reactie. Maar ivm prive omstandigheden is het niet eerder gelukt.

Wij hebben gekozen om toch maar naar winterberg te gaan met oud en nieuw. Veel vuurwerk was er inderdaad niet maar het was wel gezellig! Overdag nog even de piste op geweest en met de rodelbaan!!

De dagen erna hebben we in Willingen door gebracht ivm de warmte was er weinig sneeuw maar dat mocht de pret niet drukken. Veel van de omgeving kunnen zien en zodra het weer mag/kan gaan we er zeker een keer heen voor wintersport.

Voor iedereen die een bijdrage geleverd heeft mijn dank! Nogmaals wens ik iedereen een Gezond 2022! 😁🥳
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door Aloys »

Waar precies heb je overnacht, vraag ik me nog af? Misschien op de camperplaats in het centrum?
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Jay
Berichten: 59
Lid geworden op: di 03 mar 2020, 20:30
Locatie: Overijssel

Re: Oud en Nieuw in Winterberg of...?



Bericht door Jay »

Hallo

In winterberg zijn we bij de camperplaats geweest onderaan de piste, deze heeft ook een camping. Naam weet ik zo niet meer. Was heel leuk maar als je met een slee wil moet je nog een behoorlijk eindje lopen de berg op aangezien dat bij die piste zelf niet mag.

In Willingen zijn we bij ski verhuur Kesper geweest.
Deze heeft een camperplaats achter zijn winkel. Mooi centraal en vlak bij de pistes zeker een aanrader om vaker heen te gaan. In willingen is echter geen enkele cp met sanitair zoals douche e.d.

Groeten
Plaats reactie