Action kit

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
DJSmiley
Berichten: 4033
Lid geworden op: za 31 aug 2019, 13:37
Locatie: Nunspeet

Re: Action kit



Bericht door DJSmiley »

Ik heb m ook wel eens in het wit gezien een tijdje geleden, maar de laatste tijd alleen de transparante (En op de site staat de witte ook niet meer)
Fiat Ducato L2H2 2007 ombouw naar camper: https://www.djsmiley.com
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13414
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Action kit



Bericht door hathi »

Ik gebruik enkel de all in one,van de Action ,als het er nooit,meer in of uit of af hoeft,dat bevalt prima,ik ben het dan ook roerend met Nico eens
Hans
Gebruikersavatar
jan-
Berichten: 2633
Lid geworden op: za 18 jun 2011, 18:48
Locatie: Harderwijk

Re: Action kit



Bericht door jan- »

DJSmiley schreef:
zo 28 nov 2021, 20:37
'vroeger' had de action naast de all-in-one ook een aparte polymeerkit.
Dat was de budgettegenhanger van de high-tack achtige kitsoorten, dus een polymeerkit met een hogere aanhechtingssterkte
Die heb ik ook gebruikt voor mijn bus. Was geloof ik iets van 4 euro per tube.
Tegenwoordig zie ik die niet meer. De Pattex van de action is duurder. Dat is transparante kit.
Al heel lang levert de Action de all-in-one kit voor bijna 4 euro. Alleen het etiket ziet er soms wat anders uit. Hieronder een plaatje uit 2021 en uit 2013 ( zie viewtopic.php?t=8442114 ) Ik kan mij niet herinneren dat ze ooit naast de al-in-one kit ook nog een polymeer kit hebben gehad van tegen de 4 euro. Wel de Pattex polymeer kit met een iets hogere prijs. Of heb je gewoon de extra-strong all-in-one gebruikt?
Bijlagen
all-in-one-2013.jpg
2013
all-in-one-2013.jpg (31.61 KiB) 373 keer bekeken
all-in-one-2021.jpg
2021
all-in-one-2021.jpg (39.37 KiB) 373 keer bekeken
Mijn 1e camper: viewtopic.php?t=8447705
Mijn 2e camper: viewtopic.php?t=8484909
DJSmiley
Berichten: 4033
Lid geworden op: za 31 aug 2019, 13:37
Locatie: Nunspeet

Re: Action kit



Bericht door DJSmiley »

In 2020 had Action ook een 'High tack' polymeerkit in het assortiment.

Dat was het huismerk-kopietje van de Zwaluw High Tack en aanverwanten. Ik meen dat ik daar 3,99 per tube voor betaalde.

Het verschil met normale polymeerkit was dat deze dikker was en een hogere aanvangssterkte had. Dat was ideaal in sommige gevallen omdat ie, ook in niet-gedroogde toestand, dingen beter op zn plek hield (bv balken aan het plafond)

Ik heb 1 foto gevonden waar die tubes op staan, waren bruine tubes. Montage, maar met de 'High tack' toevoeging.

De all-in-one was toen ook al in het assortiment, maar op deze hightack versies werd dat nergens benoemd.
Bijlagen
actionhightack.jpg
actionhightack.jpg (56.05 KiB) 281 keer bekeken
Fiat Ducato L2H2 2007 ombouw naar camper: https://www.djsmiley.com
Plaats reactie