Garage gezocht Den Haag/Rotterdam

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
krukuser
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 14:17

Garage gezocht Den Haag/Rotterdam



Bericht door krukuser »

Vorig jaar maart deze camper bij particulier in n.Brabant gekocht voor €11750 bij aankomst in Poeldijk bij mijn eigen garage werd ik na half uur door hem gebeld met de vraag of ik nog van deze “verschrikkelijke miskoop” afkon! Vervolgens de oude eigenaar gebeld met de bevindingen van mijn garage die desastreus waren. De verkoop wilde hij niet terugdraaien omdat ik immers zelf de camper had bekeken( dom,dom,dom) geen keuring etc! Vervolgens mijn garage opdracht gegeven om alles aan te pakken zodat de camper door de APK zou komen en was bijna 3000€ kwijt!! Na 1 week kreeg ik ook nog bericht van de RDW dat de km stand niet logisch was en ruim 70000 km teruggedraaid was! Na bezoek aan politie kwam ik teleurgesteld thuis.Ze konden niets voor me betekenen want dit is privaatrecht en eigen schuld dikke bult!! Sorry dat ik jullie met dit treurige verhaal lastig val maar is een beetje “rouwverwerking” De camper heeft ons inmiddels diverse mooie vakanties gegeven oa Sicilië maar mijn huidige garage wil hem liever niet meer onderhouden omdat hij af wil van oude campers onderhoud🤨🤨
Wie o wie weet een eerlijke en betrouwbare garage Den Haag Rotterdam?
Bijvoorbaat hartelijk dank voor tips👍👍
Met vriendelijke groet,
Albert vd kruk
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80405
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Garage gezocht Den Haag/Rotterdam



Bericht door Dafluc »

Welkom op het forum Albert. Ik heb dit bericht losgeknipt van het topic waar je het onder had gehangen. Als je een nieuw onderwerp begin is een nieuw topic wel zo handig. We proberen hier namelijk per topic één onderwerp te behandelen. Misschien is het ook handig om te weten dat we
forumregels
hebben. We mogen hier geen warme of koude douches geven aan bedrijven zoals garages. Forumleden mogen hier wel een naam noemen. Je mag er dan vanuit gaan dat ze die naam geven als tip. Succes met je zoektocht.
Afbeelding
AadenAnke
Berichten: 13286
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Garage gezocht Den Haag/Rotterdam



Bericht door AadenAnke »

Beste Albert wat is het basisvoertuig en van welk jaar? Wat zijn de problemen waar je tegen aanloopt. Gewoon onderhoud aan een ouder voertuig dat kan elke garage. Zeker in de regio 010/070 zijn zat garages die bijna uitsluiten werken aan oudere voertuigen en dat voor tarieven die rond de 35a40 euro zijn. Hebben geen mooi en modern pand zitten vaak in een uithoek van een al ouder gedeelte van het industrieterrein en vaak zijn de baas en personeel met een immigratie achter grond.

Gr Aad
Gebruikersavatar
travelscout
Berichten: 2898
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 8:53
Locatie: Barendrecht

Re: Garage gezocht Den Haag/Rotterdam



Bericht door travelscout »

Oplossingen in de regio 010 zijn er legio.

Maar hangt erg af van:
- voertuig gegevens (model , bouwjaar, etc. maar m.n. hoogte, breedte, gewicht).
- wat precies de klachten zijn (bij roest graag foto's).
- ben je bereid zelf je handen vies te maken en
- waar je zelf handig in bent of juist niet.
- wat je wilt investeren (m.n. hoe ver wil je gaan en wat wil je bereiken).
- hoe dringend e.e.a. is (APK keuringsdatum?).
- hoeveel tijd je beschikbaar hebt.

Realiseer je ook dat de antwoorden die je hier geeft door velen wordt gelezen.
Kan invloed hebben op de resterende waarde als je toch nog onverwachts "de handdoek in de ring wilt gooien".
Paul.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80405
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Garage gezocht Den Haag/Rotterdam



Bericht door Dafluc »

Ik heb dit bericht losgeknipt van een draad die over een Fiat 2.5 td ging. Dus dat zal hem wel zijn.
Afbeelding
jepebe
Berichten: 1448
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Garage gezocht Den Haag/Rotterdam



Bericht door jepebe »

Ik breng oude en nieuwere auto's naar Van Schie in Pijnacker. Niet schrikken, bedrijf ziet er niet uit, drie broers die daar al jaren zitten.
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Ack1962
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 01 jul 2019, 10:07

Re: Garage gezocht Den Haag/Rotterdam



Bericht door Ack1962 »

Garage willemsbrug nabij Feyenoord stadion
Gebruikersavatar
dedruivenplukker
Berichten: 7143
Lid geworden op: vr 13 mar 2009, 4:08

Re: Garage gezocht Den Haag/Rotterdam



Bericht door dedruivenplukker »

Neem dan een KIPPETJE mee, is maar 5 Euro. :lol:
'89 VW T3-'94 MB 508D-'99 MB 1117 4x4
'02 TOYOTA Hi-ACE POP-TOP-'03 MB 409D '21 MB 410D-X
A,AND,AUS,B,BF,BG,BJ,BW,CH,CS,CZ,D,DDR,DK,
DZ,E,ET,F,GB,GBZ,GH,GR,H,HRP,I,L,LS,MA,MC,
MOC,MW,NAM,P,PL,RN,RO,RT,SD,
SLO,SK,TCH,TG,TR,YU,Z,ZA,ZW.
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan? - Mieke Telkamp
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8266
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Garage gezocht Den Haag/Rotterdam



Bericht door hurktoilet »

krukuser schreef:
zo 14 nov 2021, 13:55
Na 1 week kreeg ik ook nog bericht van de RDW dat de km stand niet logisch was en ruim 70000 km teruggedraaid was! Na bezoek aan politie kwam ik teleurgesteld thuis.Ze konden niets voor me betekenen want dit is privaatrecht en eigen schuld dikke bult!!
Daar gaan we weer. Heel veel zaken (alle diefstallen bijvoorbeeld) hebben zowel een privaatrechtelijke kant (het geschil tussen slachtoffer en dader) als een strafrechtelijke kant (de overheid die ongewenst gedrag wil bestraffen). Zo ook deze. Artikel 326 wetboek van strafrecht stelt oplichting strafbaar:
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het verlenen van een dienst, tot het ter beschikking stellen van gegevens, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Van een listige kunstgreep is hier zeker sprake, van het oogmerk op wederrechtelijke bevoordeling ook. Maar de politie heeft het druk, druk, druk en vindt dit soort zaken ingewikkeld. Dat laatste kan ook wel kloppen, want veel mensen met technische deskundigheid zijn wegbezuinigd. Dan zou je de camper al naar het Nederlands Forensisch Instituut moeten sturen, maar dat kampt voor zwaardere zaken al met grote ondercapaciteit. En dan roept zo'n agent, die ook niet beter weet, dat het privaatrechtelijk is. Is hij er van af...
Punt is natuurlijk dat jij, als de politie er wel een zaak van maakt, je als slachtoffer tamelijk eenvoudig met je privaatrechtelijke claim in de strafzaak kunt voegen. Bij een veroordeling doet de overheid dan heel klantbewust zelfs de incasso voor jou, geen moeite te veel. Maar doet de politie dat niet niet, dan moet jij zelf een advocaat en een incassobureau inhuren, met alle kosten en risico's van dien.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Plaats reactie