Camperplaats BerMar bij Asotthalom gesloten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bert.H
Berichten: 1299
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:08
Locatie: Hamont-Achel. België

Camperplaats BerMar bij Asotthalom gesloten



Bericht door Bert.H »

Beste mensen,

Hierbij meld ik het sluiten van mijn camperplaats BerMar gelegen bij het plaatsje Asotthalom, Hongarije. Site nummer 60799
Door omstandigheden heb ik de boerderij verkocht en de nieuwe eigenaren willen geen campers op het grondstuk.
Ik ben al een hele tijd aan het proberen om het van Campercontact te verwijderen maar het lukt mij niet. Ben niet goed met de p.c.. Het staat op verschillende sites waar andere personen het op gezet hebben en daar kan ik het niet van verwijderen. Ik zou het heel jammer vinden dat er straks personen daar na toe rijden en dan voor een gesloten poort staan. Ik heb een heel mooie tijd beleefd met de vele campers die er zijn geweest. Ik heb er altijd van genoten als er campers kwamen en ik dank alle die hier geweest zijn.

Met vriendelijk groet. Bert,
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1417
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Camperplaats gesloten



Bericht door FrankJC »

Effe een berichtje naar CC met de mededeling dat camperplaats met Site code 60799 per direct gesloten is. Het zelf verwijderen van CC gaat niet.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Camperplaats BerMar bij Asotthalom gesloten



Bericht door MonRoe »

Zo te zien is de camperplaats verwijderd van campercontact.

Bert heeft nu wel andere zorgen, vandaag op facebook gelezen dat hij in Hongarije uit zijn camper is gevallen en daarbij zijn heup heeft gebroken. Hij ligt nu in het ziekenhuis in Hongarije en wacht op een operatie.

Bert heel veel sterkte en hopelijk een heel snel herstel.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10098
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Camperplaats BerMar bij Asotthalom gesloten



Bericht door Peter LMC »

Nou dat weer Bert.
Beterschap, het zit je even niet mee.
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5451
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Camperplaats BerMar bij Asotthalom gesloten



Bericht door Atoz »

Sterkte Bert
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
mMario
Berichten: 823
Lid geworden op: zo 20 nov 2011, 18:30
Locatie: Hoogkarspel

Re: Camperplaats BerMar bij Asotthalom gesloten



Bericht door mMario »

Beterschap Bert, we duimen voor goed en snel herstel. Ik denk nog wel eens terug aan zomer 2017 toen we na een gezellige avond op je camperplaats de waarschuwing op het einde van je meekregen voor het lawaai dat de volgende ochtend zou komen van de betonwagen. Bleek een Opeltje met aanhanger met twee mannetjes met een betonmolentje te zijn. Wij hadden een dikke betonwagen met 15m3 beton in beeld. Ha ha.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie