Sluiting camperplaatsen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31991
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door Bob Diesel »

Welke 50.000
Die staan wel geregistreerd
Maar de overgrote meerderheid is er niet :idea:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
roma
Berichten: 4582
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door roma »

Zo moeilijk is het toch niet om de foutparkeerders een prent te geven. Is het snel afgelopen.
Dutch Traveler
Berichten: 100
Lid geworden op: za 29 dec 2018, 19:27

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door Dutch Traveler »

Vind het eigenlijk diep triest dat er hier "camperaars" zijn, die het kennelijk nodig vinden te moeten bedelen voor het liefst gratis camperplekken.
Hebben van "hun" "spaargeld" een dikke camper "gekocht" en hebben dan letterlijk en figuurlijk géén duppie meer over om hun eigen overnachting te betalen ? Omdat ze zo goed zijn voor de plaatselijke middenstand ?
Denk dat die ballonnetjes, zelfs de met lachgas gevulde modelletjes, in alle beschikbare kleurtjes allang zijn doorgeprikt, of leeggezogen.
En als ze dan hun zin niet krijgen gaan ze als verwende peuters, van wie "hun" speeltje word afgepakt, lopen trappelen.

In Dalfsen en Nieuwleusen waar dit draadje over gaat, zijn 40 gezinnen afhankelijk van de voedselbank. www.voedselbankdalfsennieuwleusen.nl

Daarom denk ik dat elke gemeente in heel Nederland, wel wat anders aan hun hoofd hebben, dan het "gratis" faciliteren van camperplaatsen.
Ik reis en kampeer in afwachting van wat komen gaat, bewust rond in een zuinige mini camper.
Doordat hij op benzine rijd en een hoogte heeft van 1.90 mtr. ben ik zonder beperkingen overal welkom.
Nu ben ik in afwachting van de hopelijk later dit jaar uitkomende basisauto, voor mijn eerste vol elektrische camper.
AadenAnke
Berichten: 13293
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door AadenAnke »

Ik denk dat je de essentie mist. Het gaat niet om gratis maar om het feit dat je naar een camping moet. Als je naar een stad/dorp gaat daar je dag en avond doorbreng wil je niet naar een camping (althans ik niet) tig km nog naar de camping rijden en daar de camper neer zetten om 11 uur 's avonds wil ik niet vindt de camping baas en zijn klanten ook niet goed! En de kreet wij hebben alles wat de camperaar nodig heeft klopt wel maar er zijn ook zoveel dingen die ik helemaal niet wil maar dan wel voor moet betalen. Met name dat moeten is het discussie punt.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11131
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door Zwerfsteen »

Daar gaan we weer, de camperaars die met hun dikke camper gratis plekken willen. ZUCHT...
Waarom dat iedere keer weer opgehaald moet worden begrijp ik echt niet en is ook gewoon verzonnen en niet waar.
Accepteer nu eens dat er camperaars zijn die gruwen van een verblijf op een camping, maar ook dat er camperaars zijn die gruwen van een plek op een camperplaats, gratis of niet.
Maar ook dat er camperaars zijn die van beide overnachtings mogelijkheden gebruik maken.
Je kunt de ene groep niet dwingen om van de andere mogelijkheid gebruik te maken.
In plaats van met een vinger naar de ander te wijzen kun je beter van je camper gaan genieten.
Groet,
Leny en Pieter
roma
Berichten: 4582
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door roma »

Ik sta met mijn dikke camper graag bij zo’n voedselbank, waar ik heel wat keren een gratis pakket heb ontvangen. Die van Dalfsen zijn extra groot met appeltaart, zoete broodjes en een bon voor gratis lozen.
AadenAnke
Berichten: 13293
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door AadenAnke »

Ach ja
metatoon
Berichten: 9697
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door metatoon »

Wat een discussie .
Dus we gaan weer camperen van de zomer?
Dat is bij sommige al zeker.
Net als ze haast wel zeker zijn dat het vaccin op hun is ingewerkt ,en zich dus in de veilige zone bevinden.
Er kan zomaar een ommekeer komen in de keuze daarin.

Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
AadenAnke
Berichten: 13293
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door AadenAnke »

Weg met de camper ik ga er wel vanuit blijkt het vaccin niet goed genoeg te zijn krijgen we er nog wel een. Nog een week of 5/6 dan ga ik hem denk ik wel weer halen. Al is het maar om hem te wassen

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27491
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door Marco Polo »

Als we niet meer mogen dromen over de hobby kunnen we het forum wel op slot gooien Toon ;-)
metatoon
Berichten: 9697
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door metatoon »

Aad.
Met ommekeer bedoel ik de doelgroep van de te vaccineren mensen.
Eerst jongeren en werkende i.v.m. meerdere contacten onderling.
Deze gedachte gang leeft ook bij het R.i.v.m.

Gr. Toon.
Laatst gewijzigd door metatoon op vr 12 feb 2021, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11131
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door Zwerfsteen »

Wordt dit nu ook een coronatopic?
Groet,
Leny en Pieter
metatoon
Berichten: 9697
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door metatoon »

Nee laten we dat maar niet doen.
Op dit topic zet ik er dan ook een punt op.
Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Sluiting camperplaatsen



Bericht door iSonic »

AadenAnke schreef:
vr 12 feb 2021, 14:27
Ik denk dat je de essentie mist. Het gaat niet om gratis maar om het feit dat je naar een camping moet. Als je naar een stad/dorp gaat daar je dag en avond doorbreng wil je niet naar een camping (althans ik niet) tig km nog naar de camping rijden en daar de camper neer zetten om 11 uur 's avonds wil ik niet vindt de camping baas en zijn klanten ook niet goed! En de kreet wij hebben alles wat de camperaar nodig heeft klopt wel maar er zijn ook zoveel dingen die ik helemaal niet wil maar dan wel voor moet betalen. Met name dat moeten is het discussie punt.

Gr. Aad
En dat is gewoon grote onzin die je uitkraamt. Als ik naar de Sauna ga betaal ik voor het geheel. Ik gebruik de stoomcabine, ijsgrot en het zwembad niet. Maar dan krijg ik toch ook geen korting als ik die niet wil gebruiken? Maar omdat *jij* enkel voor de voorzieningen wil betalen die je gebruikt moet de rest zich maar aanpassen aan jou behoefte? Rare houding.
Plaats reactie