Skiën komende winter

Met de camper naar de sneeuw!
Willem12

Re: Skiën komende winter

Bericht door Willem12 » wo 04 nov 2020, 11:50

Hallo,

Elk jaar sinds ik een kind was ga ik in februari skiën met mijn twee kinderen, mijn broer, mijn vrouw en mijn schoonfamilie. Ik hoop dat de situatie aan het begin van het nieuwe jaar zal verbeteren... Skiën is een echte passie voor mij. Ik woon in Brussel en ik vlieg al jaren naar Frankrijk en ga skiën in de Alpen. Maar ik vraag me af of het niet riskant is voor mijn familie om dit jaar te gaan, misschien is het veiliger om het uit te stellen tot volgend jaar of om een betere bestemming te vinden... Denkt u dat het mogelijk is om in februari 2021 naar Frankrijk te vliegen?
Belg verliefd op zijn land, de natuur en het reizen

georgethuis

Bericht door georgethuis » wo 04 nov 2020, 20:38

Domme vraag!
Probeer eerst 2 weken vooruit te kijken!

FJM

Bericht door FJM » zo 08 nov 2020, 20:21

Domme vragen bestaan niet. Dito antwoorden wel.
Willem stelt een vraag die hem bezig houdt.

Wat ik weet is dat reizen naar het buitenland tot en met halverwege januari wordt afgeraden. Dus niet doen. Willem vraagt of het in Februari kan.
Aangezien we geen van allen een glazen bol bol hebben, moeten we gissen.

Gezien het aantal besmettingen die langzamerhand bij ons (en in het buitenland) een dalende lijn laten zien, zou het goed mogelijk kunnen zijn dat we in februari weer op de lange latten kunnen staan.
Daarnaast: de economie van wintersportlanden draait voor een groot deel op de omzet die in de wintermaanden wordt gedraaid. Dus met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid denk ik dat de wintersport gewoon doorgaat.
Alleen met de nodige restricties, zoals minder of geen Apres-ski en dergelijke.
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?

FrS

Bericht door FrS » do 26 nov 2020, 15:35

Willem12 schreef:
wo 04 nov 2020, 11:50
Hallo,

Elk jaar sinds ik een kind was ga ik in februari skiën met mijn twee kinderen, mijn broer, mijn vrouw en mijn schoonfamilie. Ik hoop dat de situatie aan het begin van het nieuwe jaar zal verbeteren... Skiën is een echte passie voor mij. Ik woon in Brussel en ik vlieg al jaren naar Frankrijk en ga skiën in de Alpen. Maar ik vraag me af of het niet riskant is voor mijn familie om dit jaar te gaan, misschien is het veiliger om het uit te stellen tot volgend jaar of om een betere bestemming te vinden... Denkt u dat het mogelijk is om in februari 2021 naar Frankrijk te vliegen?
voorlopig Frankrijk, Italie, Duitsland ski gebieden gesloten. Oostenrijk misschien, Zwitserland is open

Plaats reactie