Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Vopper
Berichten: 2186
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Het Coronavirus



Bericht door Vopper »

Wat een prachtige "jeugdcultuur "weer, zuipen, snuiven, rotherrie en sch... aan de rest, ikke, ikke en ikke :bang:

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Vopper
Berichten: 2186
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Het Coronavirus



Bericht door Vopper »

hwendt schreef:
di 27 okt 2020, 9:14
thole schreef:
ma 26 okt 2020, 15:29
Hugo, ik zou nog eens goed de foto's bekijken van die anti-coronamaatregelen demonstranten, er zijn niet zoveel jongeren bij.
Wel opvallend veel oudere vrouwen vind ik.
Ja Thole die 4 vrouwen heb ik natuurlijk gezien. Hoort ook nog een 50 jarige man bij die met 1 van die vrouwen doet alsof hij in de demonstratie is verzeild geraakt. 5 minuten later staat hij aan een wapenstok te trekken Kijk eens op diverse filmpjes ik heb er wel 50 gezien kom je ze telkens tegen. Doen alsof ze van niks weten. Zou dat kijken met mijn beroep te maken hebben ? Mijn ouderwetse gevoelens komen zwaar boven drijven. De knuppel op die krengen los. Zijn mijn moordenaars die mij binnen laten zitten en mijn kleinkinderen niet te zien krijgen. Waardoor honderden bejaarden gestorven zijn, waardoor mensen hun geliefde konden begraven zonder afscheid genomen te hebben Maar het merendeel zeker in de agressieve gedragingen zitten rond de 35 en 40
De zuipschuiten en feestende zitten op de 19 tot 25 dus dat noem ik jongeren. Kijk naar de vele studentenfeesten, en de muziek die daar gedraaid wordt is echt niet voor een bejaarden boven de 70
:cheers:

Hugo die ergen op de Veluwe in zijn camper zit zonder visite zonder aanloop en alleen reeën en konijnen tegen komt. Midden in het bos
:clap: :clap:

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dafluc »

Afbeelding
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

2020 is wel het jaar van tekorten...
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Frankia FF2

Re: Het Coronavirus



Bericht door Frankia FF2 »

hwendt schreef:
di 27 okt 2020, 9:14

Hugo die ergen op de Veluwe in zijn camper zit zonder visite zonder aanloop en alleen reeën en konijnen tegen komt. Midden in het bos
Veel plezier op de Veluwe, wij zijn in de gelukkige omstandigheid dat het niet te ver van ons huis is.
En wij zijn het weekend ook op de Veluwe, lekker fietsen enzo. :)
Tijd voor een homemade vlierbessen treffen :mrgreen: o nee, mag niet. :wink:

Groet Lia
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

alcoholvrije vlierbessen en voor een bepaald tijdstip mss wel :D

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
309T16
Berichten: 3161
Lid geworden op: za 05 apr 2008, 13:35
Locatie: Grootegast

Re: Het Coronavirus



Bericht door 309T16 »


Beetje late oproep. Goed in lijn met het algehele overheidshandelen van nu :)
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Het Coronavirus



Bericht door AadenAnke »

Ik schreef het vandaag al eerder! Weer te laat en er achteraan hobbelen. Mijn zoon heeft hem al 2 weken geleden gehad! Bij ons op het dorp gebeurt het pas 1/2 november. Zal wel op zijn als ik er kom :bang: :bang: heb de prik zelf 5 jaar betaald en nu net een paar jaar vanwege mijn leeftijd zit ik er weer naast!

Ja soms krijg ik een Calimero gevoel "het is niet eerlijk zij zijn groot en ik ben .....)

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dafluc »

ik is (ken je klassiekers): „Zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk, o nee.”
Afbeelding
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op wo 01 nov 2023, 4:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22718
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Het Coronavirus



Bericht door PaulBng »

309T16 schreef:
Beetje late oproep. Goed in lijn met het algehele overheidshandelen van nu :)
Ik was al aan het twijfelen of ik hem zou halen. Nog nooit gedaan en ook nog nooit echt griep gehad.
Dat dilemma is dus even opgelost Afbeelding


Paul
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dafluc »

Het was met een knipoog Paul. Maar inderdaad, ik ben een schoolmeester geweest......
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Aloys »

janmetdoka schreef:
di 27 okt 2020, 13:35
Als we dan toch pedant aan het doen zijn: De oorspronkelijke vorm is "ken Uw klassieken"... :wink: :mrgreen:
En hieraan herkennen we de wat klassiekere forumleden. "Ken Uw" met een hoofdletter U is al héél lang geleden afgeschaft, u en uw schrijven we al decennia met een kleine letter. :mrgreen:
Vroeger was het gebruikelijk om altijd U en Uw te schrijven (met een hoofdletter), maar tegenwoordig is dat alleen nog maar toegestaan als je daarmee iemand bedoelt die erg veel respect verdient, zoals God of de koning. En dan is het zelfs nog niet verplicht.
Bron: beterspellen.nl

(Ja, hier nog een ex-schoolmeester he? Hoewel leraar aardrijkskunde/economie, geen leraar Nederlands.)
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op wo 01 nov 2023, 4:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie