Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
jaccoh
Berichten: 1220
Lid geworden op: vr 22 feb 2019, 13:36
Locatie: Lunteren NL

Re: Het Coronavirus



Bericht door jaccoh »

50 jaar geleden was ik een poep producerende jongeling wiens enige zorg de eerstvolgende maaltijd was.
Ik was 5 maanden oud.

Groet Jacco

Groet
Jacco
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

En ik was 24, studeerde en was idealistisch, nu meer realistisch.

Daarom vind ik het ook verontrustend wat er vannacht gebeurde in Berlijn, het RKI ( het Duitse RIVM) is met brandbommen bestookt. In Rome voerde een groep neofascisten een soort stadsguerilla tegen de coronamaatregelen in Italië en raakten in Londen 3 agenten gewond bij rellen tegen de coronamaatregelen.
Ook in Nederland probeert extreemrechts de anti-coronamaatregelen protesten uit te buiten:https://www.oneworld.nl/lezen/politiek/ ... ij-elkaar/
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Ja, zucht.
Ik zal blij zijn, als we hier doorheen zijn, om meer dan 1 reden.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dafluc »

Afbeelding
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Geweldig stuk! :thumbup:
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Het Coronavirus



Bericht door AadenAnke »

Ach ja 50 jaar geleden was ik bijna 14 keek ik bijna de hele dag naar de meiden vooral die met van die hele korte rokjes :shh: :shh: :oops:
Maar ff terug, vrijeschool, vrijeuniversiteit, vrijheid van geloof en vrijheid van meningsuiting. Vrijheid is mooi maar daar moet je wel veel voor doen en bij nadenken! Het is geen vrijbrief voor mij om maar te doen wat ik wil en schijt aan de rest te hebben. Ook niet om anderen schade te berokken of leed bij andere te veroorzaken. Ook geeft het de plicht om er behoedzaam mee om te gaan. Ik denk niet dat de vrijheid is doorgeslagen! Ik ben van mening dat men het begrip vrijheid niet goed begrepen heeft! Maar dat is mijn eigen eigenwijze gedachte die ik hier op geheel eigenwijze neerzet in vrijheid neerzet,

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

hoogmoed komt voor de val

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Het Coronavirus



Bericht door AadenAnke »

Luc, inderdaad een geweldig stuk! Geeft heel goed weer hoe velen in ons land denken. Zou zo bewerkt kunnen worden door een Stand up comédien

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Marco Polo »

Was er van de week niet iets op het nieuws dat in Italiaanse steden fel geprotesteerd werd of wordt tegen opnieuw zware maatregelen?.
1 keer een "oliedomme" lockdown is leuk maar aan de gang blijven dat trekken zelfs de italianen niet blijkbaar.
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: Het Coronavirus



Bericht door Gino608D »

Ik hoop dat het virus luistert naar de demonstraties.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Het Coronavirus



Bericht door Marco Polo »

En Ilja mag hopen dat ie straks Italië weer in mag.
Schijnt een boek geschreven te hebben waarin hij wat Italiaanse hoogwaardigheidsbekleders op de korrel heeft genomen :mrgreen:
Zijn ze niet blij mee ;-)
Kleinigheidje hou je toch als superieure Nederlander :lol3:
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Het Coronavirus



Bericht door dieseltje+ »

AadenAnke schreef:
zo 25 okt 2020, 14:14
Luc, inderdaad een geweldig stuk! Geeft heel goed weer hoe velen in ons land denken. Zou zo bewerkt kunnen worden door een Stand up comédien

Gr. Aad
Geen comedian voor nodig....lach me nu al een scheur in de broek😁
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Will
Berichten: 3529
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Het Coronavirus



Bericht door Will »

Isonic,
Heb je enig idee wat er tegenwoordig van een kind van 5 0f 6 verwacht wordt? Dat is heel veel meer als in de jaren zestig. Dat is veel meer dan alleen school want ook je omgeving verwacht veel. En dat wordt bij het ouder worden echt niet minder. Een en al tests en vergelijken met het gemiddelde. En als je er teveel onder onder zit....
Als je er teveel onder zit dan ga je boven je kunnen en dat is niet goed voor een kind en dan kan je buiten de boot vallen in de maatschappij met alle gevolgen van dien.
Maar het zijn vaak de ouders die het level omhoog tillen om hun eigen "falen" te compenseren dat zie je in de amateursport ook terug langs de lijnen.
Mijn zoons konden erg goed leren en hoefde er ook niet zo veel moeite voor te doen daarom vind ik het salaris van die klanten ook wat overdreven want het kost schijnbaar geen moeite. Mijn dochter kon niet goed leren en heeft een ambacht gekozen en is daar erg succesvol in.
Ik zelf kan helemaal niet leren maar ik heb jaren succesvol een eigen zaak gehad dus Isonic als je wil is er altijd een weg.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Het Coronavirus



Bericht door iSonic »

Ik heb niks met voetbal dus daar kom ik nooit. Ik denk dat de druk in veel gevallen niet van de ouders komt maar een combinatie is van deze maatschappij ( en daarmee school) en karakter van het kind. Sommige kinderen hebben er geen enkel probleem mee anderen wel.
Plaats reactie