Zo boos!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Zo boos!



Bericht door henk en lila »

Vroeger, toen konden de junks nog lezen!
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2192
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: Zo boos!



Bericht door DucatoDolf »

Wat naar. En brutaal.
Mijn caravan is dus twee weken geleden ook van 'ons' terrein af gejat.
Je weet dat het kan gebeuren en inderdaad is de psychologische schade het grootst. Normaal sluit je alles af en ga je je gang. Nu denk ik steeds, zal dit of dat niet gejat worden? Zou m'n bus nog voor de deur staan? Is m'n garage niet leeggehaald?
En de herinneringen die je telkens ophaalt in je caravan/camper als je binnenkomt. Dat kan niet meer. En sommige spullen zijn niet vervangbaar. Die hebben hun eigen verhaal. De verlepte bierlucht van het mannenweekend, het spiegeltje van opa, de gordijntjes van m'n moeder, het tapijt uit het oude huis etc.
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 433
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Zo boos!!



Bericht door FJM »

GenE schreef:
vr 23 okt 2020, 15:25
FrankJC schreef:
vr 23 okt 2020, 14:03
Bagheera, the poor mans Bugatti :mrgreen:
Wel gezellig met z’n drieën voorin ! Als je tenminste niet lang bent :D
Volstrekt off-topic: die heb ik 40 jaar geleden gehad. Wat was ik er waus mee!!
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Zo boos!



Bericht door Jan en Simonne »

We hebben even gebeld met onze verzekering, Aveco.
Het maakt niet uit, waar de camper staat, hij is gewoon verzekerd, net zoals wanneer we onderweg zouden zijn.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 490
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Zo boos!



Bericht door HJM »

Besten,
Ellende zeker, als ik de schadelijst bedenk (nog niet gezien) zie ik zo maar 4-5K aan kosten. We zijn all-risk verzekert via de ANWB dus ik ben benieuwd.
Het afknippen van de ventielen betekent igg dat er, na sleepgedoe op platte banden, 4 nieuwe banden moeten komen. Onze Pössl heeft nu 23K km gereden en is van 2012.....je voelt hem al, banden na 6 jaar afgeschreven dus vergoeding waarschijnlijk € 0,00 exact. Velgen, lichtmetaal, origineel Pössl vol met deuken en krassen want de tang die ze gebruikten voor het afknippen was wat te groot :bang: ik houd mijn hart vast :shock:
Sleepbedrijf maakte schade aan het sleepoog, niet diep genoeg ingeschroefd.....draad beschadigd, dus nieuwe balk??
Nou ja, ik kan nog een tijdje doorschrijven maar dat maakt het weekend niet vrolijker.
Hij staat in Haarlem en ik dacht veilig, nu dus camera's regelen en alarm...hoewel...4 banden leeg met 5.5 en 5 bar maakt ook een rotherrie :(
Wordt vervolgd,
Prachtig weekend toegewenst,
HJM
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Gebruikersavatar
Korsou
Berichten: 80
Lid geworden op: do 09 jul 2015, 23:17
Locatie: Drenthe

Re: Zo boos!



Bericht door Korsou »

Flink waardeloos allemaal en maar hopen dat je er financieel niet teveel bij in zult schieten. :bang:

Voor wat het waard is.....Ik heb HeoSafesloten laten monteren in de cabinedeuren zodat de deuren, ook na een ruitje in te slaan, niet open gaan. Tevens zet ik de stoelen met de rug naar de deuren om te voorkomen dat ze door het raam kunnen kruipen.
License to chill !!!
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Zo boos!



Bericht door gjvonk »

Goed om te lezen dat de verzekering wel schade dekt, maar wat je al aangeeft: het gaat je gegarandeerd ook zelf geld kosten en in ieder geval ook veel gedoe...

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51279
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Zo boos!



Bericht door Kroppie »

wat er niet inzit gaat nooit .........................en word ook nooit gejat.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 490
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Zo boos!



Bericht door HJM »

klopt, maar zonder ventielen en radio en gps en geen achteruitcamera.......ik wilde graag kamperen zonder kreperen :wave:
Laatst gewijzigd door Dafluc op za 24 okt 2020, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Uitgeschreven

Re: Zo boos!



Bericht door Uitgeschreven »

Ik gebruik thuis Domoticz om e.e.a bij te houden/te regelen. De camper staat naast het huis en als er iemand in komt/is, krijg ik een appje van Telegram en een foto via e-mail.
fokus
Berichten: 2225
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 9:39
Locatie: Stekene (nabij Hulst) - Vlaanderen

Re: Zo boos!



Bericht door fokus »

Zolang we allerlei drugs gedogen en onze wetten niet handhaven zal het van kwaad naar erger gaan! De blanke westerling is tot bang en soft wezentje verworden.
ceterum censeo belgicam esse delendam
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Zo boos!



Bericht door Vertrokken2 »

Kleine correctie:
De blanke westerling -/- 1, t.w. Gobert.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
josé moncayo
Berichten: 1173
Lid geworden op: di 22 mar 2011, 10:55

Re: Zo boos!



Bericht door josé moncayo »

.
Als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik niet meer in het platte landje woon....😎😎
.
Groet José
Beter een hond als vriend,
dan dat je vriend een hond is !!
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Zo boos!



Bericht door Dafluc »

Wonen in Portugal lijkt me inderdaad niet verkeerd. De misdaadcijfers zijn daar een flink stuk lager. En het weer is er beter. Maar er is overal wel wat. In Portugal is bijvoorbeeld de werkloosheid weer een stuk hoger. Ook onder de jeugd. De ideale wereld bestaat nou eenmaal niet. Ik ben heel gelukkig met mijn stekje in dit land.
Afbeelding
Plaats reactie