Instapmodellen buscamper

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4380
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Instapmodellen buscamper



Bericht door jheeck »

Is correct. Ik heb begin september één van de laatste slots in productiejaar '21 kunnen bemachtigen. Dat jaar was tot mijn stomme verbazing drie dagen nadat de prijslijsten bij Adria Nederland online stonden al volgeboekt.
Als je vóór volgend jaar oktober een nieuwe wil ben je nu afhankelijk van de voorraad die de dealers hebben ingekocht. Zelf samenstellen kan voor modeljaar '21 niet meer.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
AadenAnke
Berichten: 13242
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Instapmodellen buscamper



Bericht door AadenAnke »

Ja dat klopt en de bpm is hoog. Wij kochten in juni 2018 onze nieuwe buscamper die in de showroom stond met flink korting. Maar de bpm was toen bijna 14.000 zeg maar 25% van wat afrekende. Je betaald de bpm over de basisprijs van de wagen niet over het campergedeelte. Dus hoe duurder het camper gedeelte hoe lager het aantal % de bpm van je aankoop bedrag is. Maar voor 40 ga je dus echt nooit een nieuwe buscamper op Nederlands kenteken kopen

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Charles Franconi
Berichten: 1716
Lid geworden op: wo 16 jul 2003, 12:37
Locatie: Europa

Re: Instapmodellen buscamper



Bericht door Charles Franconi »

Koop toch lekker een gebruikte in Dtl. Overigens zijn busmodellen in Duitsland relatief duur als occasion, is mijn mening. Zal wel door de hoge vraag zijn op dit moment. Maar goed, andere types kwaliteitscampers waar niet of nauwelijks BPM meer op zit, zijn wel weer goed betaalbaar.
Plaats reactie