coleman oven over?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
ekuntzelaers
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 07 feb 2020, 17:46

Re: coleman oven over?



Bericht door ekuntzelaers »

Hallo,
ik ben op zoek naar een Coleman oven op gas. Heeft iemand er eentje liggen due werkt, maar niet meer gebruikt wordt?
Bedankt, Esther
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3050
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: coleman oven over?



Bericht door rijschoollucassen »

Ik denk dat je het Coleman inklapbare oventje bedoeld. Is wrs nog verkrijgbaar bij qvist in Zwolle. Niet geschikt voor gebruik in de camper, maar prima op een buiten brander zoals een Coleman benzine brander.

Groet Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
ekuntzelaers
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 07 feb 2020, 17:46

Re: coleman oven over?



Bericht door ekuntzelaers »

Waarom niet binnen, vind jij? Wordt te warm? Ik lees nl dat anderen dit wel doen. Ben benieuwd naar je reactie!
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3050
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: coleman oven over?



Bericht door rijschoollucassen »

Zal een beetje aan het model van je kookplaat liggen. Bij ons is de kans op brandplekken in het aanrecht best groot. In onze huidige camper zit al een oven, maar in de vorige heb ik overwogen een metalen bus te gebruiken om de oven wat hoger te plaatsen. Onze Coleman oven heeft een tweede leven bij de (tent)kamperende kinderen. De benzine brander heeft een plekje in de garage van de camper gekregen.

Groet, Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: coleman oven over?



Bericht door MonRoe »

Wij gebruiken de Coleman oven gewoon binnen op het gasfornuis en staat soms wel een uur aan en geen problemen, maar het ligt er inderdaad aan hoe je gasfornuis is, vrienden van ons hadden al problemen met een standaard hapjespan, dat die te groot was.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51119
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: coleman oven over?



Bericht door Kroppie »

anders gezegd het gasstel was te klein. :wink:

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie