Asociaal gedrag op een camperplaats

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door B1gcheese »

Happy end. Geniet er lekker van :thumbup:
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
AadenAnke
Berichten: 13179
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door AadenAnke »

@marcel-m
Je bent te goed voor deze wereld, netjes ruimte gemaak voor deze Duitser die met ruimte gebrek kampte. :-B

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door Face »

Kinderlijk gedrag secondenlijm in sloten, en een hak plakken op de band. Wees dan een kerel en schop hem in elkaar. Of kies de weg van de minste weerstand....... vertrek. Ook latex op de ruit kan tot ellende leiden
Kan me wel voorstellen dat men zo denkt om bovenstaande dingen uit te voeren, maar laat het gewoon achterwege er kan "klopperij" uit voort vloeien. :wink:
Laatst gewijzigd door Face op di 03 sep 2019, 8:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 864
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door Veebee »

Face schreef:
ma 02 sep 2019, 18:41
Kinderlijk gedrag secondenlijm in sloten, en een hak plakken op de band. Wees dan een kerel en schop hem in elkaar. Of kies de weg van de minste weerstand....... vertrek. :thumbup:
:thumbup: :thumbup:
Leer uw medecamperaar kennen
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
marcel-m
Berichten: 894
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 22:59
Locatie: middelburg

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door marcel-m »

Ik ben niet van het geweld en zo maar als mij zoiets nog eens gebeurd zal ik gewoon weer er wat van zeggen..
Geen reaktie dan zal de betreffende camper niet vroeg kunnen vertrekken want die moet dan eerst zijn ruiten schoon zien te krijgen.
Ik maak niks stuk of beschadig niks maar maak snel vertrekken wel behoorlijk lastig.
na gedane arbeid smaakt een goudgele rakker altijd!
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door hwendt »

Evelynne schreef:
ma 02 sep 2019, 10:09
Misschien niet het antwoord dat je verlangt maar:
Waarom ben je niet uitgestapt om de man te helpen manoeuvreren?
Misschien dacht die "niemand die me wil helpen, zucht, dan stel ik me maar hier". Had je de man geholpen dan had je misschien iets meer plaats voor jouw deur én kans op een leuke babbel en wie weet nog een wijntje...

Wat had je gewild? Dat de man doorreed? Dat was misschien niet meer veilig, weet jij of hij op de andere campeerplek geweest was?
Wat had je zelf gedaan in die situatie? Had je ook geprobeerd om er tussen te kruipen?

Verwacht niet dat een ander gaat doen wat je zelf ook niet zou doen en omgekeerd.
Ik bedoel maar: je straalt jouw eigen kijk naar de dingen ook af op anderen.
Gr, Evelynne
Jij gaat goed zo. Nog even en de TS is de asociaal. Ja die man had door moeten rijden En nee ik zou er niet tussen kruipen
Jij hoeft niet uit te stappen en te vragen of je de man moet helpen...
De man had even kunnen vragen om hulp en de tekst er bij dat hij morgen weer vertrekt.
Je zet de wereld op zijn kop....
En dan eerst aso parkeren en dan een wijntje....????????????..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door Aloys »

Ik vond die reactie van Evelynne wel creatief. We zouden wat vaker "out of the box" moeten denken! :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door Aloys »

Face schreef:
ma 02 sep 2019, 18:41
Wees dan een kerel en schop hem in elkaar.
Ah, daar komen de échte kerels!
Had ik daar niet al een paar voorbeelden van gegeven, een pagina terug? :wtf:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door gjvonk »

Jongens, wij zien elke keer dat wet onze camper op pad zijn wel iets wat ons niet aanstaat of gedrag van andere camperaars waaraan we ons kunnen ergeren. Dat gedrag zien we bij oud, jong, ervaren camperaars en overduidelijk onervaren huurders, zowel in de zomer als bij zogenaamde overwinteraars. De enige die we treffen met onze ergernissen zijn ons zelf.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Buscamper fan
stefaank
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 25 sep 2016, 21:51
Locatie: zedelgem belgië

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door stefaank »

Hoi,
Het gebeurt zelden,maar als het voorvalt kies ik de weg van de minste weerstand,
Ik rij weg,zelf als had ik al betaald,de associale 'wint' dan,
In een zeer korte tijd herwin je je rust op een nieuw plaatsje.
Hopelijk is de aso er blij mee,maar wie wil zo een leven?
Ik denk dat als niets je lukt,je niets kan,een loser bent en een kleintje hebt,wat moet je dan nog...juist een grote bek opzetten. :crazy:
Geniet en doe die verf weg,komt narigheid van.
Grtn,st
Laikatrin
Berichten: 3007
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 22:34
Locatie: Kempen (België)

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door Laikatrin »

Evelynne schreef:
ma 02 sep 2019, 10:09
Misschien niet het antwoord dat je verlangt maar:
Waarom ben je niet uitgestapt om de man te helpen manoeuvreren?
Misschien dacht die "niemand die me wil helpen, zucht, dan stel ik me maar hier". Had je de man geholpen dan had je misschien iets meer plaats voor jouw deur én kans op een leuke babbel en wie weet nog een wijntje...

Wat had je gewild? Dat de man doorreed? Dat was misschien niet meer veilig, weet jij of hij op de andere campeerplek geweest was?
Wat had je zelf gedaan in die situatie? Had je ook geprobeerd om er tussen te kruipen?

Verwacht niet dat een ander gaat doen wat je zelf ook niet zou doen en omgekeerd.
Ik bedoel maar: je straalt jouw eigen kijk naar de dingen ook af op anderen.
Gr, Evelynne
Wij zijn nog nooit ergens tussen gekropen, dat doe je gewoon niet.
Als het niet meer veilig is om verder te rijden, spreek de buren dan aan zodat ze weten waarom je echt moet stoppen. Deze tussenkruiper zette een grote bek dus blijkbaar geen noodgeval.
Iemand helpen om te manoeuvreren zodat hij er tussen kan kruipen op een looppad? Ik zeker niet!

Tijdens onze 1ste vakantie met de camper kwamen we nogal laat aan bij een camperplaats. Het verkeer had tegen gezeten, we waren moe.
Ik ging eerst te voet over de cp, ze leek nogal krap.Tot onze grote teleurstelling was ze vol. Blijkbaar moet ik er heeeeeel meelijwekkend uitgezien hebben want er kwam iemand naar me toe die voorstelde om onze camper voor zijn camper en die van zijn vriend te zetten. Dat was op het eind van de parking. Zo stonden we voor niemand in de weg, behalve voor hen, ze stonden geblokkeerd door ons! :mrgreen:
Toen dacht ik, wow, wat zijn camperaars leuke mensen! :-B
Keep calm and let karma finish it!
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door gjvonk »

Wij rijden ook wel eens door, ook als we al betaald hebben: 2 jaar geleden op een officiële CP op de Algarve nog. Prachtige plaatsen langs een grasrand, wat denk je? Lekker geclaimd met stoeltjes, een pion en een 3e met een aanhanger.

We zijn na het water tanken, en water lozen maar doorgereden. Dat laatste kostte overigens veel meer tijd omdat een landgenote op leeftijd het erg nodig vond om juist op dat moment ook haar wasje te komen spoelen bij het kraantje voor het spoelen van de toilet tank..


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Buscamper fan
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door de Jonckheer »

Als het een betaalde plaats is kan het best zijn dat iemand is weggereden om bv boodschappen te doen. En ja, dan zet je je plek af anders kun je meteen wegrijden als je terugkomt want vol. Trouwens, dat kan op een gratis cp ook want je moet toch even weg kunnen gaan en weer terug komen? Hoewel wij nooit in zo'n situatie zijn omdat we altijd de auto mee hebben snap ik het probleem wel.
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door Mickel Moen »

Sorry hoor, maar ik vind dit een rare redenering.

Als ik ergens parkeer, weer weg ga, kan ik de parkeerplek toch ook niet afzetten om later weer terug te komen.

Ook als ik later weer terug kom en mijn bonnetje is nog geldig, maar de parkeerplaats is vol, kan ik geen aanspraak maken op de plek.

Indien het dus parkeren betreft.

Wat anders is het als de camperplek feitelijk een camping is, maar dan voor campers. Dan heb je die plek voor een afgesproken periode gehuurd en biedt de beheerder de mogelijkheid om die plek voor jou gereserveerd te houden.

Waar jij het over hebt, zijn camperaars die zelf beheerdertje gaan spelen. :lol3:
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Plaats reactie