Nadat je terug bent heb je eindelijk vakantie.........JT schreef:Kortom, eigenlijk kun je zonder laptop helemaal niet op vakantie![]()
![]()
![]()
JT.
Hoi,JT schreef:Dag Kloppie,
en natuurlijk is je laptop onderweg inzetbaar voor navigatie, het opslaan van je digitale foto's, bekijken van gedownloade websites (bijv. mbt camperplaatsen, campings, andere toeristische info, mp3's), nalezen van je vakantie-voorbereidingen, bijhouden van je dagboek tbv je website, etc.
Kortom, eigenlijk kun je zonder laptop helemaal niet op vakantie![]()
![]()
![]()
JT.
ja , koelkast, die is bij ons altijd gevuld met ijs, want ik lust graag ijs smiddags als ik ergens op een leuk plekje sta.Abe schreef:Ik zie de laptop gewoon als nog een stukje luxe wat je meeneemt. Over een aantal jaren zal men het raar vinden dat iemand geen laptop bij zich heeft. Zoals wij het nu raar vinden als iemand geen koelkast in zijn camper heeft.
Ik wil dit de komende reis ook eens proberen.Aloys schreef:Als je laptop beschikt over WiFi (de mogelijkheid van draadloos internet) dan kun je er onderweg mee surfen, je email ophalen etc. Daarvoor kun je gebruik maken van zogenaamde Access Points op campings, bij hotels, stations, luchthavens etc. Nadeel: het is nogal prijzig, soms wel € 10,00 per uur!
Goedkoper is het om in een dorp of stadje even rond te rijden tot je een onbeveiligd draadloos netwerk 'ziet' op de laptop. Dan parkeren en op je gemak email ophalen etc.
Dat 'zien' en opsporen van draadloze netwerken gaat heel goed met het programma Netstumbler, wat je kunt downloaden van http://www.netstumbler.com/downloads
Heb je standaard geen Wifi in de laptop, dan kun je een WiFi-kaartje kopen wat je in de laptop kunt steken en dan ben je ook klaar.