Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Will
Berichten: 3566
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door Will »

IN deze discussie paste mijn opmerking over het oorlogsverleden dus niet
@Hugo,

Groots, dat je hiervoor je excuses aanbiedt want dat paste inderdaad niet in dat hele verhaal.
Maar....... om nu zo diep door het stof te gaan voor Jeroen die net als ik een paar keer per jaar reageert.
Soms kunnen mensen ook lange tenen hebben nou prima toch.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
pepon
Berichten: 2438
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
Contacteer:

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door pepon »

Ik heb het altijd wel gedacht; "een politieagent is ook maar een mens".

Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/

Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8707
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door seth_space »

Maar....... om nu zo diep door het stof te gaan voor Jeroen die net als ik een paar keer per jaar reageert.
Volgens mij heb je iets niet goed begrepen gezien deze reactie!
Gezien de opmerking maakt het niet uit of iemand eenmaal of constant dit forum bezoekt. Sommige grenzen moet je respecteren en dat is na overleg gebeurt.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27495
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door Marco Polo »

Eigenlijk vindt ik het persoonlijk ook vreemd dat we zoveel heisa maken over een forumlid wat zelf besluit om te vertrekken.
Is een unicum terwijl we al eerder leden, die regelmatig en vaak ook in positieve zin bijdroegen zijn kwijtgeraakt.

Dat Hugo zijn excuses aanbied voor uitlatingen in een bepaald topic is alleen maar lovenswaardig natuurlijk.
Katwee
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 20:40

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door Katwee »

Zo zie je maar weer, 38350 leden en zeker 10000 verschillende meningen.
Je zal maar Moderator wezen ::S als ik een pet op had dan nam ik hem af.
Gr. K2
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80432
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door Dafluc »

Haha, ik ga nog naast mijn schoenen lopen :oops:
Ik maak geen heisa over het vertrek. Ik was wel ziek over de manier waarop. Want ik ken alle betrokkenen als fijne mensen. En daar blijk ik me niet in vergist te hebben. Forumleden gaan en komen inderdaad. Zo gaat dat nou eenmaal. Maar een gewaardeerd lid op zo'n manier kwijt raken deed pijn. Of Jeroen terugkomt is natuurlijk aan hem. Maar de kou is uit de lucht en dat doet me goed.
Afbeelding
Wim1955
Berichten: 99
Lid geworden op: di 20 nov 2018, 20:40

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door Wim1955 »

Hugo ,

Het siert je dat je hier tegenover allen op dit forum het boetekleed aantrekt .
Het zijn er niet veel die dat durven !
Ik draag pet noch hoed , maar anders nam ik een van beide af voor jou .

En voor Jeroen , ook ik ben een van die mensen die geniet van de bijdrage die jij plaatst waar het jouw reizen betreft .
Soms droom ik van dat soort reizen , die voor mij niet bereikbaar zijn . :-?

Ik hoop dat je terug komt , niet alleen daarvoor .
Maar ieder mens is die moeite waard 8-)

Groet Wim
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80432
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door Dafluc »

Namens Jeroen:

Beste leden van het Camperforum.nl,

Zowel in het Servië topic als in het topic opgestart vanwege mijn opzegging wordt gespeculeerd over de reden. Het Servië topic is niet meer dan de druppel, als je onderdeel uitmaakt van een community zoals een forum ook is, dan wil je je er ook een beetje thuis voelen. Dat gevoel is eigenlijk al jaren weg, reden dat jullie de laatste jaren weinig van mij gezien hebben. Wie ons een beetje gevolgd heeft weet dat we de afgelopen jaren hebben besteed aan het bouwen van een camperloft in Nederland, het maken van autarkische concepten en het afbouwen van ons Poolse huis. Daarmee hebben we ook de afgelopen jaren wat dichter in de buurt gereisd dan gebruikelijk. Mijn gedachte was eigenlijk dat het camperforum daarin weer beter zou aansluiten dan bij onze verre reizen, helaas heb ik dat niet zo ervaren. Het forum is verkleurd in de 12 jaren dat ik er lid van ben geweest, en wij zijn verkleurd door de 500.000 km reizen die we de afgelopen jaren mochten en konden maken. Helaas combineren die kleuren kennelijk niet zo goed. Een van de meer principiële bezwaren is dat dit forum fungeert als een geldmachientje dat baat heeft bij zoveel mogelijk leden, clicks en postings. Daarmee wil ik zeker niet beweren dat inhoudelijk kwalitatief hoogstaande zaken hier niet aan bod komen, er zit ontzettend veel kennis en die wordt nog steeds gul gedeeld, maar het sneeuwt wel vaak erg onder.

Wij zijn meer van het reizen dan van het verblijven, dat is een nogal wezenlijk kleurverschil. Door dat reizen hebben we met veel verschillende naties, culturen, politieke richtingen, ontwikkelingen en religies mogen kennismaken, en vooral dat wat het meeste bindt, de mensen op straat, onderweg etc etc. De regelmaat waarbij hier op het forum hele volksstammen, religies, naties of landen een stempeltje krijgen opgeplakt ervaar ik als bijzonder storend. Bovengronds en onderhuids komt het niet alleen voor als het over bestemmingen gaat maar ook in veel technische topics of topics met praktische reisvragen. Als we in NL een bekeuring krijgen voor te hard rijden of fout parkeren dan hebben we het nergens over, stom, jammer, betalen. Als we dat in een ander land doen en de bekeuring valt in de bus…………of sterker nog je wordt aangehouden, iets wat bij ons in NL nog zelden voorkomt, dan is het al zowat een corrupte agent die op ons geld uit is, want wij komen uit het rijke Nederland. Misschien is het wel gewoon een agent die z’n werk doet zoals het daar gedaan wordt.

Hugo, wij zijn vrienden op FB, wij liggen door onze totaal verschillende achtergrond, politieke en maatschappelijke keuzes mijlen ver uit elkaar. Tien jaar geleden hadden we daar eens een fel oplopende discussie over, we weten sinds die tijd prima wat we aan elkaar hebben en gaan op allerlei vlakken de discussie met elkaar aan als we daar de behoefte toe voelen, altijd respectvol en met een lach omdat we dat al jaren zo doen. Wat mij betreft hoef je dus ook niet je excuses aan te bieden aan mij maar meer aan het instituut van dit forum. Ik heb Oost Europa nergens genoemd en heb niemand voor onnozel uitgemaakt. Ik heb slechts gereageerd op een verhaal dat mijns inziens niet compleet kan zijn en dat ook zo benoemd.

Aan jullie allen, het ga je goed, reis wat meer en schrijf wat minder, vooral als het niet perse hoeft.
Groetjes,
Jeroen
Afbeelding
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door Jan en Simonne »

Nou, prima toch?
Kennelijk helemaal zijn eigen keus.
Laatst gewijzigd door Jan en Simonne op vr 15 mar 2019, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door KTManiac »

Inderdaad, en ik kan de beweegredenen goed begrijpen.
Goed verwoord. :thumbup:
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 437
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door FJM »

Dafluc schreef:
vr 15 mar 2019, 16:48
....
Aan jullie allen, het ga je goed, reis wat meer en schrijf wat minder, vooral als het niet perse hoeft.
Groetjes,
Jeroen
Mooi verhaal van Jeroen. En onderschrijf ik ook van harte.
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27495
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door Marco Polo »

Het forum is een afspiegeling van de Nederlandse samenleving.
Je kan je terugtrekken uit het forum en deze samenleving.

Maar juist door de reiservaringen te blijven delen en tegengas te blijven geven (zoals diverse andere forumleden ook doen) kan je verschil maken.

Zelfs de notoire toetsenbord ridders zullen af en toe achter hun oren krabben als men ook tegengeluiden laat horen.

Het is een persoonlijke keuze dus te respecteren maar wel jammer.
Maakt het forum weer wat eenzijdiger.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80432
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Jeroen ik heb het niet goed gedaan...

Bericht door Dafluc »

Zijn we hier rond. Blijft staan een welgemeende waarschuwing in het Griekenland-topic.
Afbeelding
Gesloten