Nano en polish

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
krekwakwou
Berichten: 1835
Lid geworden op: vr 14 sep 2007, 16:26
Locatie: Etten-Leur

Nano en polish



Bericht door krekwakwou »

Zijn er hier camperaars die zelf hun camper met nano en polish behandeld hebben? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen.
groetjes Jacob en Ada, reizend met een Hymer B 674SL Star Edition, voorzien van airco, hydraulisch levelsysteem en 4 kanaals luchtvering
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Nano&polish



Bericht door hathi »

Aja ik,,al 10 jaar, Maar nu is de leverancier gestopt,omdat er ineens zoveel nieuwelingen,denken dat ze het ook kunnen leveren? En allemaal onder de noemer Nano,dus ik kan u er wel iets ,over vertellen,maar aangezien,hetzelfde niet meer leverbaar is,is het voor mij,appels met peren vergelijken
Hans
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: Nano&polish



Bericht door blizard »

Wat bedoel je met Nano en polish?
Ik gebruik angelwax perfect https://www.nonpaints.com/nl/angelwax-enigma-wax
Geen nano rommel meer nodig.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Nano&polish



Bericht door hathi »

43A7A248-021D-4112-9310-0195AD119065.jpeg
Ik weet niet wat je hier mee bedoeld,maar zeker geen Rommel,heb onlangs een foto geplaatst,van mijn Camper,en deze is al 10 jaar niet meer gewassen,als ,Enkel door de Regen,dus niet bepaald Rommel,daar was de prijs ook niet naar,maar,oordeel zelf? Al moet ik toegeven,dat er bij mij nog Lak op zit ( van meer dan 30 jaar)
Laatst gewijzigd door hathi op ma 19 feb 2018, 17:10, 3 keer totaal gewijzigd.
Hans
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51325
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Nano&polish



Bericht door Kroppie »

hier ook geen nano of wat anders nodig , is in 29 jaar enkel af en toe gewassen.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Nano&polish



Bericht door hathi »

Zoals je ziet,behandel ik ,er alles mee,ook mijn vrouw ,daarom ziet ze er ook nog zo uit,voor Haar 27 :lol3:
Hans
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: Nano en polish



Bericht door blizard »

met rommel bedoel ik als het ook op de ruiten komt, en je gebruikt (winter) ruitenspoeier vloeistof (met glycerine) dan krijg je een soort vette waas, die zich heel moeilijk laat verwijderen. Dus geen nano meer
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Nano en polish



Bericht door hathi »

Daar heb ik nog nooit last van gehad in die 10 jaar,maar zoals vermeld er zijn zoveel verschillende (z.g.Nano Produkten)
Hans
Plaats reactie