Boedapest en Balatonmeer

Plaats reactie
exsis
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 21 nov 2005, 20:11

Boedapest en Balatonmeer



Bericht door exsis »

Wij gaan met 3 campers en 3 vrouwen begin juni naar Boedapest, camping in de stad is besproken maar wat moeten we beslist gaan zien!!
En wie weet er een goede camperplaats aan het Balatonmeer.
Alle informatie is welkom groet,
exsis
Gebruikersavatar
Toon-linda
Berichten: 19
Lid geworden op: do 13 nov 2014, 15:02
Locatie: Breda

Re: Boedapest en Balatonmeer



Bericht door Toon-linda »

exsis schreef:Wij gaan met 3 campers en 3 vrouwen begin juni naar Boedapest, camping in de stad is besproken maar wat moeten we beslist gaan zien!!
En wie weet er een goede camperplaats aan het Balatonmeer.
Alle informatie is welkom groet,
exsis

Hallo exsis,

Wij komen al 6 jaar in Hongarije trekken nu de laatste 3 jaar rond in het prachtige land
Staan ook vaak aan het balaton maar ik raad je toch echt aan om een camping op te rijden,Hongarije heeft praktisch geen camperplaatsen en weinig voorzieningen om te lozen e.d ik weet dat er bij thermaal camping papa een camperplek is met loos en water voorzieningen maar verder zijn wij er weinig tegengekomen, en wild kamperen wordt niet echt gewaardeerd, en bij de meeste campings kan je gewoon aanrijden en wegrijden wanneer je wilt.

Mocht je nog meer info willen hoor ik het graag het is een fantastisch land!

Wel vaart minderen als je een treinovergang tegenkomt en de buitenwegen kunnen slechter zijn hou daar wel rekening mee als je niet alles door je camper heen wilt laten vliegen :lol3:

Groetjes linda
Gebruikersavatar
Agnes
Berichten: 1670
Lid geworden op: zo 18 jan 2004, 17:23
Locatie: W-Vlaanderen Belgie
Contacteer:

Re: Boedapest en Balatonmeer



Bericht door Agnes »

Als je in de mogelijkheid ben zou ik zeker Szentendre bezoeken. Het is een prachtig plaatsje. Dit ligt dicht bij Boedapest. Wij stonden in Szentendre op de camping. Vanaf Boedapest kan je ofwel met de trein ofwel met de boot naar Szentendre. Voor meer inlichting over Szentendre kijk je maar eens op volgende link.
http://www.hungariahuizen.nl/szentendre/
Groetjes Agnes

Eura Mobil, Terrestra 710 HB, 3.0L Multijet 160
Mijn Website
Gebruikersavatar
faalhaas
Berichten: 1416
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 11:10

Re: Boedapest en Balatonmeer



Bericht door faalhaas »

Redelijk dicht bij het centrum van Budapest is deze campervriendelijke camping te vinden: http://www.campingniche.hu/ Het is een voormalig eindpunt van een tramlijn waar het stationsgebouw nu dienstdoet als campingrestaurant.

De bediening is vriendelijk, sanitair goed en prijzen netjes. Bijna recht voor de camping is een busdienst die rechtstreeks naar het prachtige centrum gaat. Honden zijn op de camping welkom, in Budapest niet zo (grotere honden hebben een muilkorfplicht).
exsis
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 21 nov 2005, 20:11

Re: Boedapest en Balatonmeer



Bericht door exsis »

Heel hartelijk bedankt voor de leuke tips ga er zeker wel wat mee doen. Agnes jij bedankt voor de website http://www.hungariahuizen.nl wat staat daar veel bruikbare info op echt super!!
Groet, exsis
Plaats reactie