Te koop aangeboden: kampeeraccessoires en onderdelen
Re: Te koop aangeboden: kampeeraccessoires en onderdelen
Overcompleet (nieuw/ongebruikt): temperatuursensor voor op de accu voor o.a. Votronic MPPT regelaars.
Nieuwprijs € 20, mag weg voor € 12,50 (excl. verz.).
Nieuwprijs € 20, mag weg voor € 12,50 (excl. verz.).
Met vriendelijke groet, Vincent
http://www.titunet.nl
http://huis-in-noord-italie-te-koop.titunet.nl/
http://www.titunet.nl
http://huis-in-noord-italie-te-koop.titunet.nl/
Onverwoestbare levels en verstelbare blokken samen voor 50 euro.
Staan op marktplaats
Gr willem
Foto,s worden op verzoek toegestuurd.
Wat mij anders wel lukt, lukt mij nu niet Vwb foto, s bijvoegen.
Edit Dafluc: een linkje naar de advertentie op Marktplaats zou dan wel handig zijn geweest: Klik.
Staan op marktplaats
Gr willem
Foto,s worden op verzoek toegestuurd.
Wat mij anders wel lukt, lukt mij nu niet Vwb foto, s bijvoegen.
Edit Dafluc: een linkje naar de advertentie op Marktplaats zou dan wel handig zijn geweest: Klik.
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
- sagittarius
Beschermkap voor onder de motor van een Fiat Ducato 230 1994.03 - 2002.04 2.5 Td.
Geen schade is gebruikt maar nog in goede staat 2j oud.
20 €
Gr. Paul
Geen schade is gebruikt maar nog in goede staat 2j oud.
20 €
Gr. Paul
Laatst gewijzigd door sagittarius op di 30 mar 2021, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hobby 650 ---- Fiat Ducato 2.5 TDi
- evdoetelaar+larana
Onder het motto "goed geprobeerd maar wel een miskoop". Deze adblue tankdop (40 mm) met slot past niet. Nieuwprijs € 24,99. Zijn er liefhebbers voor € 20?
- Bijlagen
-
- adblue tankdop met slot.jpg (106.85 KiB) 1083 keer bekeken
Groetjes,
Eddy en Linda
Adria Twin 600 SP - Citroën Jumper 2017
Eddy en Linda
Adria Twin 600 SP - Citroën Jumper 2017
- Hoofdnoorman
Ik had een foutje gemaakt en bijna een geocache apparaat twee keer verkocht.
Dus nu toch weer de Photofinder over.
Maak foto's en doe de SD kaart in de Photofinder en dan zet deze de juiste GPS data in de meta informatie van de foto.
Een prachtig apparaat voor fotografen met een body zonder GPS locatie. Voor de prijs hoef je het niet te laten, hij kost 25 euro. Vanzelfsprekend kan hij ook tracken zodat je de reis kan uitstippelen als KML file en gebruiken in Google en aanverwante kaarten.
Dus nu toch weer de Photofinder over.
Maak foto's en doe de SD kaart in de Photofinder en dan zet deze de juiste GPS data in de meta informatie van de foto.
Een prachtig apparaat voor fotografen met een body zonder GPS locatie. Voor de prijs hoef je het niet te laten, hij kost 25 euro. Vanzelfsprekend kan hij ook tracken zodat je de reis kan uitstippelen als KML file en gebruiken in Google en aanverwante kaarten.
- Bijlagen
-
- ATP.jpg (138.59 KiB) 1848 keer bekeken
Vriendelijke campergroet,
Rudy.
Rudy.
Een splinternieuw wastafeltje voor een Hymer B514, modeljaar 2006. Dit wastafeltje werd, naar ik meen, ook gemonteerd in de B504 en B524 en nog andere Hymers. Ik kocht het wastafeltje destijds als voorzorg: het regende namelijk klachten over het uitscheuren van het materiaal door de spanning die op het sifon werd uitgeoefend wanneer de douchewand werd uitgeklapt. Mij is dat door tijdig maatregelen bespaard gebleven. Maar ik zag het al aankomen dat deze wastafeltjes vroeg of laat niet meer leverbaar zouden zijn en dat een kapot, dus niet meer vervangbaar wastafeltje, de inruilwaarde van mijn camper te gelegener tijd behoorlijk zou drukken. In ieder geval voor méér dan het wastafeltje kostte. Het mag nu weg voor 350 euro. Veel, maar dat bedrag verdient zich zelf bij verkoop terug. Overigens heb ik zo'n driekwart jaar moeten wachten eer Hymer zo ver was het tafeltje uit te leveren....
Te koop Kabels voor Fiat Ducato Hymer B584 Integraal
Wij hebben een doos met Kabels te koop , in verband dat we dachten die nodig te hebben , achter af moesten we alleen maar een nieuw Kontakt slot hebben die we nog weer na moesten bestellen , wij hebben zelf voor de hele doos 250 euro betaalt , en vragen er nu 100 euro voor over de prijs is altijd te praten ,
voor belang stelling kunt uw mailen naar leotina @home.nl
voor belang stelling kunt uw mailen naar leotina @home.nl
- Rotec 590
- Contacteer:
15 inch velgen Ducato 2002-2006
Te koop voor de oudijzerprijs en dat is 10 euro per stuk.
4 Velgen van een Ducato 2,8JTD uit 2002 - 15inch.
De velgen zijn wat roestig omdat ze voor de wintersport gebruikt zijn.
Wieldop er op en je ziet er niks van.
foto's op aanvraag
4 Velgen van een Ducato 2,8JTD uit 2002 - 15inch.
De velgen zijn wat roestig omdat ze voor de wintersport gebruikt zijn.
Wieldop er op en je ziet er niks van.
foto's op aanvraag
neem de tijd als je in je camper rijdt!
Te koop 16 inch J5/Ducato/C25 velgen met nieuwe banden
Heb nog een set velgen liggen met nieuwe banden.
Zijn de bekende 16 inch turbodiesel velgen van de 280/290 serie.
4 stuks 100 euro.
Ook 4 nieuwe banden.
Hankook 195/75/16
Januari 2020 gekocht
DOT moet ik nog bekijken.
4 stuks 200 euro.
Zijn de bekende 16 inch turbodiesel velgen van de 280/290 serie.
4 stuks 100 euro.
Ook 4 nieuwe banden.
Hankook 195/75/16
Januari 2020 gekocht
DOT moet ik nog bekijken.
4 stuks 200 euro.
Fietsendrager van memo draagkracht 75 kg
Opklapbaar voor aan t chassis met bevestiging.
5 maanden oud.
Zit onder een Adria coral
Prijs 500€.
Gereserveerd
Opklapbaar voor aan t chassis met bevestiging.
5 maanden oud.
Zit onder een Adria coral
Prijs 500€.
Gereserveerd
Laatst gewijzigd door Pa1zx op vr 19 mar 2021, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Accubewaker SBP 12060
De accubewakers uit de SBP serie zijn ontwikkeld om de accu te beschermen tegen een te diepe ontlading. Hierdoor kan de levensduur van de accu aanzienlijk verlengd worden.
De accubewaker schakelt bij de ingestelde spanning de stroomtoevoer naar de verbruikers uit, waardoor de accu niet dieper ontladen kan worden. Als de accuspanning weer op de acceptabele hoogte is wordt de stroomtoevoer automatisch hervat.
Heeft slechts 3 mnd in mijn camper gezeten en is dus nog nieuw. In orginele verpakking en met handleiding.
Prijs nieuw € 72,00. Nu voor € 37,50 ophalen of verzenden voor rekening van de koper.
De accubewaker schakelt bij de ingestelde spanning de stroomtoevoer naar de verbruikers uit, waardoor de accu niet dieper ontladen kan worden. Als de accuspanning weer op de acceptabele hoogte is wordt de stroomtoevoer automatisch hervat.
Heeft slechts 3 mnd in mijn camper gezeten en is dus nog nieuw. In orginele verpakking en met handleiding.
Prijs nieuw € 72,00. Nu voor € 37,50 ophalen of verzenden voor rekening van de koper.
- Bijlagen
-
- SBP1.JPG (60.96 KiB) 1215 keer bekeken
-
- SBP4.JPG (73.91 KiB) 1215 keer bekeken
-
- SBP2.JPG (80.13 KiB) 1215 keer bekeken
Te koop aangeboden zijwanden voorzijde, links en rechts , afdekplaat voor dashboard van interieur Knaus s-lijner 800 leg , doet een goed bod en het is van jou.
- Bijlagen
-
- IMG_8277.JPG (98.7 KiB) 917 keer bekeken
- Hoofdnoorman
Nieuwe waxthermostaat voor de Truma 3002. Hij komt uit de onderdelenvoorraad welke ik een keer heb aangeschaft. Let wel op, het vervangen van de waxthermostaat moet zorgvuldig gebeuren. Prijs € 65,- (rechts op foto)
Complete kraan voor de 3002 of 5002. Deze is gebruikt maar in orde en schoon. Prijs € 115,- (links op foto)
Voor beide artikelen geldt dat een fatsoenlijk bod ook geaccepteerd wordt. Het ligt reeds lang bij mij in voorraad.
3 mnd geld terug garantie, verzendkosten uitgesloten.
Verder zat er in de onderdelen voorraad nog een aantal branders, sproeiers, onderkappen, ontstekingsautomaten en nog veel kleinere onderdelen. Deze moeten nog even nagekeken worden.
Complete kraan voor de 3002 of 5002. Deze is gebruikt maar in orde en schoon. Prijs € 115,- (links op foto)
Voor beide artikelen geldt dat een fatsoenlijk bod ook geaccepteerd wordt. Het ligt reeds lang bij mij in voorraad.
3 mnd geld terug garantie, verzendkosten uitgesloten.
Verder zat er in de onderdelen voorraad nog een aantal branders, sproeiers, onderkappen, ontstekingsautomaten en nog veel kleinere onderdelen. Deze moeten nog even nagekeken worden.
Vriendelijke campergroet,
Rudy.
Rudy.
UNIKO 6in1 oprijplaten, twee stuks
Omdat deze te groot zijn voor in onze T4 camper zet ik ze te koop. De meest veelzijdige oprijplaten op de markt. Helemaal compleet met alle handvatten en een gebruiksaanwijzing.
Vaste prijs, €150,= Huidige nieuwprijs is €134,95 PER STUK!
Op te halen in Puttershoek of versturen tegen kostprijs. Ze zijn wel zwaar dus verzenden kost €13,=
Vaste prijs, €150,= Huidige nieuwprijs is €134,95 PER STUK!
Op te halen in Puttershoek of versturen tegen kostprijs. Ze zijn wel zwaar dus verzenden kost €13,=
- Bijlagen
-
- IMG_20210313_120612636_HDR.jpg (2.43 MiB) 415 keer bekeken
-
- IMG_20210313_120652125_HDR.jpg (138.69 KiB) 415 keer bekeken