Montenegro

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arjan Burggraaf
Berichten: 93
Lid geworden op: vr 27 dec 2013, 17:21

Montenegro



Bericht door Arjan Burggraaf »

Iemand wel eens via Italie overgestoken en via Albanie, Montenegro en Kroatie omhoog gereden?
Ik hou me aanbevolen voor reisverhalen en tips. Ben van plan om eind april/begin mei die kant op te gaan.

Groet,
Arjan
Dit is de eerste dag van de rest van je leven..
jepebe
Berichten: 1448
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Montenegro



Bericht door jepebe »

twee keer overgevaren van Bari naar Durres (durazo volgens italianen) met een auto. Prima veerverbinding.

Twee keer fietsvakantie in Albanie gemaakt, met kamperen onderweg. Mooi land! Uiterstvriendelijk volkje, je kijkt wel de ogen uit dat dit ook europa is. Veel te zien, voorzieningen indertijd nog niet zo op kamperen gericht, maar dat is al beter lees ik op http://www.wohnmobilforum.de

Kroatie, montenegro, Bosnie, Slovenie zijn allemaal ook prima te bereizen landen. De kust is iets minder aangetast door hoogbouw en apartementen. M.n. de kroatische kust is mooi, maar vergeet niet de binnenlanden in te reizen!
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Plaats reactie