Foto's Montenegro!

Gebruikersavatar
Hymercamp
Berichten: 2477
Lid geworden op: zo 08 mei 2005, 14:00
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: hallo willem



Bericht door Hymercamp »

gradus schreef:hallo willem
Mooie foto's die je gemaakt hebt . Ik herken het direct . Ik ben voor 1991 altijd via de kustweg naar montenegro gereisd . Alleen de kust weg is al schitterend . de eerste keer hebben we ons ook in laten schepen in rieka en op de terug weg via de kust naar boven toe ; In een woord schitterend . Maar toen brak de oorlog uit en was het niet meer veilig . dus al die andere jaren hebben we frankrijk doorkruist zowel in de zomer als in de winter . Ik heb al eens een oproep geplaatst over montenegro mar heb daar geen reactie's op gekregen. dus mijn vraag is dan ook is het veilig daar . wij gingen altijd naar ulcjin dat ligt aan de albanese grens en heeft een heel mooi naturisten camping . Ben je daar ook geweest ? ben benieuwd , want dan is mijn volgende reis uiteraard naar montenegro .

groeten gradus
Hoi Gradus,

Montenegro is zeker veilig, hele lieve aardige mensen. We hebben overal vrij gestaan, maar in Ulcjin is in ieder geval een camping. Of er nu ook FKK bestaat weet ik niet zeker, maar ik meen ergens een bord tegen gekomen te zijn.
Prachtig strand daar (zandstrand van 20 km lang). Mooi stukje oude stad ook.
Maar Perast, Kotor, Budva en Petrovac moet je zeker ook niet zomaar voorbijrijden. Prachtige plaatsen. Het gehele land is in wederopbouw en het toerisme is "heilig" daar, dus het is nu een geschikte tijd om erheen te gaan, voordat het straks overlopen wordt :wink:

Groet, Willem
gradus
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 11:10
Locatie: herentals belgie
Contacteer:

montenegro



Bericht door gradus »

Bedankt Willem
Dan ga ik er weer naar toe . ga ook proberen albanie te doen dit leek me altijd al leuk maar toener tijd mocht het nog niet
Groeten Gerard
Daar waar mijn Laika staat , ben ik ook ;-)

http://gfranke.spaces.live.com/
http://www.residence-lagabiniere.com/nl_index.htm Zeer goeie duikplaats en camping
Afbeelding
Plaats reactie