Foto's Montenegro!

Gebruikersavatar
Hymercamp
Berichten: 2477
Lid geworden op: zo 08 mei 2005, 14:00
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Foto's Montenegro!



Bericht door Hymercamp »

Voor de geïnteresseerden, (die genoegen nemen met mijn amateuristisch in elkaar gezette fotoshow.... :wink: , wie de schoen past trekke hem aan) zijn de foto's van onze vakantie in Montenegro op mijn website te vinden. Fantastisch mooi land, lieve mensen....
Links onder de knop "Montenegro aanklikken, daarna klikken op "watch fotoshow". Zie je geen knop "Montenegro", even het scherm verversen door boven op de balk van je browser (die twee pijltjes die tegen elkaar in wijzen) te klikken.

Groet, Willem
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 6401
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:21
Locatie: Kamerik
Contacteer:



Bericht door Stef »

Mooie foto's Willem.

Gr,
Stef.
kanarie

mooi



Bericht door kanarie »

heel erg mooi.
hoe ben je gereden willem .
en hoe waren de wegen ? ben heel benieuwd staat ook op ons lijstje nl .
groetjes kees
Gebruikersavatar
Ina
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 14:50
Locatie: Zevenhuizen (Gr)



Bericht door Ina »

Prachtig!!! Ben benieuwd,wij gaan volgend jaar door dit land onderweg naar Griekenland....
Ina
Het leven is 1 groot feest....je moet alleen wel zelf de slingers ophangen!
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1987
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Montenegro



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Ina Montenegro-Griekenland en daarna naar TURKIJE,gr :lol: :lol:
Boranka
Gebruikersavatar
Ina
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 14:50
Locatie: Zevenhuizen (Gr)



Bericht door Ina »

Och,was het maar waar!!! Peter,mijn man,vind Griekenland eerst "mooi genoeg".... Aiii!!! Maar goed, we zijn al een eind op weg!!!! Ik had inderdaad graag naar Turkije gewild,hoor. Een keer geweest,vliegreis. Goed bevallen,maar kamperen lijkt me nog veel mooier!! Wat een mooi land!!! Ben je al een beetje 'afgekickt"???
Het leven is 1 groot feest....je moet alleen wel zelf de slingers ophangen!
Campervan
Berichten: 917
Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 12:44
Locatie: Breda



Bericht door Campervan »

Willem,

mijn complimenten! Een prachtige fotoreportage van een inderdaad heel erg mooi land,

groetjes, Henk
Groetjes, Henk
____________________________________

Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven.
Gebruikersavatar
Possl-tje
Berichten: 3497
Lid geworden op: di 21 dec 2004, 16:33
Locatie: Somewhere over the ocean
Contacteer:



Bericht door Possl-tje »

Ziet er heel goed uit Willem, je hebt een goed oog voor zowel onderwerp als compositie.
Overigens getuigt je website daar ook van.
M'n complimenten !!
Groetjes van Jan

Met de Pössl en TomTom, kom ik dra weerom.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Gebruikersavatar
Hymercamp
Berichten: 2477
Lid geworden op: zo 08 mei 2005, 14:00
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Hymercamp »

Dank jullie wel voor de leuke reacties, voor mij een reden te meer om hiermee (foto-series plaatsen) door te gaan :D !
En wat afkicken betreft: neen dus...., nog steeds niet. Ik zou zo weer, liefst vandaag nog, terug gaan naar dit Europees paradijsje. De ontwenningsverschijnselen komen iedere dag wel weer even terug als ik weer aan het werk ga :wink:
Kaartje van het land: http://www.destination-montenegro.com/i ... ka_def.jpg
De heenreis zijn we via de veerboot (Jadrolinja lines) van Reijcka-Dubrovnik langs de Dalmatische kust gereisd, daarna vanaf Dubrovnik naar Montenegro gereden en daar de kustlijn gevolgd (het gehele fjord rondgereden, waaaauw....wat mooi), daarna gingen we richting het Skardarsko Jezero (Jezero=meer), langs de zuidkant van dit meer (grootste meer van de Balkan) via Podgorica naar Biogradska Gora en langs de rivier de Tara, het Durmitor (soort Grand Canyon!) gebied doorkruist. Vandaar weer naar het zuiden afgezakt en door Bosnië-Herzegovina via Dubrovnik-Split en de nieuwe snelweg weer terug naar huis. Totaal zo'n 4500 km gereden, FANTAAAAAASTISCH......
De wegen zijn doorgaans goed begaanbaar, wel hier en daar "eeeerrug smal", maar met wat moed beleid en stuurmanskunst is alles goed te rijden.
Oh ja, we hebben tijdens onze reis "geen camping gezien", voor ons (persoonlijk) de meest ultieme vorm van reizen en campergebruik.
De campingliefhebbers onder ons moet ik helaas teleurstellen, ik heb daar geen informatie over....
Vrij staan mag daar in principe overal (maar hou het netjes en ga niet ter plaatse "kamperen" met je luifel uit en je meubilair buiten etc.), hopelijk blijft deze regel dan daar voorlopig zo.

Groet, Willem :wink:
BABSI
Berichten: 815
Lid geworden op: zo 21 dec 2003, 0:37
Locatie: Overpelt Be
Contacteer:



Bericht door BABSI »

Prachtig land Willem, en mooie foto's. :D
Goed toestel, toch.

Babsi
De FORUMFOTOGRAFE!

http://www.bepmaassen.nl
Juul
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 01 dec 2003, 13:15



Bericht door Juul »

Heel mooi maar is zeker niet te doen met een camper van 8.50mtr.?
Gebruikersavatar
Hymercamp
Berichten: 2477
Lid geworden op: zo 08 mei 2005, 14:00
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Hymercamp »

Juul schreef:Heel mooi maar is zeker niet te doen met een camper van 8.50mtr.?
Het hangt ervan af welk gebied je opzoekt. De mooiste routes zijn (meestal) het moeilijkst, maar alles was goed te doen.
Er reden daar ook vrachtwagens op alle soort van wegen rond, dus het kan wel. Maar je moet wel langzaam en voorzichtig rijden daar waar het erg smal is, en zorg voor een goede achteruitrij camera, want ik moest nogal eens een paar honderd meter achteruit rijden op een smalle bergweg om een tegemoetkomende vrachtwagen te laten passeren :wink:

Groet, Willem
Juul
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 01 dec 2003, 13:15



Bericht door Juul »

Wij hebben nog even samen zitten genieten van de mooie foto`s , je hebt zeker een super camera, maar voor ons zijn de wegen toch een beetje te smal :roll:
gradus
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 11:10
Locatie: herentals belgie
Contacteer:

hallo willem



Bericht door gradus »

hallo willem
Mooie foto's die je gemaakt hebt . Ik herken het direct . Ik ben voor 1991 altijd via de kustweg naar montenegro gereisd . Alleen de kust weg is al schitterend . de eerste keer hebben we ons ook in laten schepen in rieka en op de terug weg via de kust naar boven toe ; In een woord schitterend . Maar toen brak de oorlog uit en was het niet meer veilig . dus al die andere jaren hebben we frankrijk doorkruist zowel in de zomer als in de winter . Ik heb al eens een oproep geplaatst over montenegro mar heb daar geen reactie's op gekregen. dus mijn vraag is dan ook is het veilig daar . wij gingen altijd naar ulcjin dat ligt aan de albanese grens en heeft een heel mooi naturisten camping . Ben je daar ook geweest ? ben benieuwd , want dan is mijn volgende reis uiteraard naar montenegro .

groeten gradus
Groeten Gerard
Daar waar mijn Laika staat , ben ik ook ;-)

http://gfranke.spaces.live.com/
http://www.residence-lagabiniere.com/nl_index.htm Zeer goeie duikplaats en camping
Afbeelding
Plaats reactie