Intern frame DHL-camper

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Camperbassie
Berichten: 622
Lid geworden op: do 26 apr 2018, 12:07

Re: Intern frame DHL-camper



Bericht door Camperbassie »

Ik heb ook een rechte bak. Zit wel minder stijfheid in als een bus dat zeker. De achterdeuren erin laten of platen maken helpt om de stijfheid te behouden. Mijn badkamer wand n bedwand loopt staat haaks op de zijwand dat geeft torsie stijfheid. Je meubels en wanden er slim in bouwen kan veel schelen.
Succes het is een prachtige basis voor een camper.



Verstuurd vanaf mijn SM-N970F met Tapatalk

Friendly ghost
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 18 jun 2021, 0:16

Re: Intern frame DHL-camper



Bericht door Friendly ghost »

HEY,

ik zit te puzzelen met de indeling. ik heb nu een grote koelkast die op omvormer kan, en dan heb ik vriezer en koelkast in een. een andere optie is om een tafelmodel te nemen. een idee is om het water allemaal in een hoek te plaatsen, dus de wasbak naast de douche, met geiser er boven. een andere optie is om de waterbak naast de oven te plaatsen. de douche en bankjes zijn al gebouwd. direct naast de deuropening voor komt de koelkast, hoog of laag dus.

wat heeft jullie voorkeur, al het water dicht bij elkaar?

is het denk je vervelend om bij het afwassen de supllen van achter je te pakken? want naast de wasbak blijft er weinig ruimte over.
Bijlagen
ALLES OP EEN RIJ.jpg
ALLES OP EEN RIJ.jpg (22.85 KiB) 645 keer bekeken
WATER IN EEN HOEK.jpg
WATER IN EEN HOEK.jpg (20.69 KiB) 645 keer bekeken
HOGE KOELKAST.jpg
HOGE KOELKAST.jpg (31.42 KiB) 645 keer bekeken
Friendly ghost
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 18 jun 2021, 0:16

Re: Intern frame DHL-camper



Bericht door Friendly ghost »

hier een update van de badkamer :D komt nog een douchebak in, en dan gaat alles in het glasvezel :D
Bijlagen
compost toilet.jpg
compost toilet.jpg (36.58 KiB) 645 keer bekeken
badkamer nu.jpg
badkamer nu.jpg (48.01 KiB) 645 keer bekeken
Klass
Berichten: 216
Lid geworden op: di 19 mei 2020, 10:51

Re: Intern frame DHL-camper



Bericht door Klass »

Friendly ghost schreef:
di 02 nov 2021, 14:48
HEY,

ik zit te puzzelen met de indeling. ik heb nu een grote koelkast die op omvormer kan, en dan heb ik vriezer en koelkast in een. een andere optie is om een tafelmodel te nemen. een idee is om het water allemaal in een hoek te plaatsen, dus de wasbak naast de douche, met geiser er boven. een andere optie is om de waterbak naast de oven te plaatsen. de douche en bankjes zijn al gebouwd. direct naast de deuropening voor komt de koelkast, hoog of laag dus.

wat heeft jullie voorkeur, al het water dicht bij elkaar?

is het denk je vervelend om bij het afwassen de supllen van achter je te pakken? want naast de wasbak blijft er weinig ruimte over.
Ik zou voor optie 1 gaan, wasbak en kookstel naast elkaar maar daar wel het extra 'blad' naast de douche om eten te snijden of neer te zetten tijdens koken
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: Intern frame DHL-camper



Bericht door ducati 900 »

Ziet er goed uit, een droogtoilet zie ik, welk merk heb je?

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
mog56
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 11 mar 2020, 19:22

Re: Intern frame DHL-camper



Bericht door mog56 »

En toen was het stil .......
Plaats reactie