Roofrail in combinatie met cassetteluifel

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
JorritS
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 05 jul 2021, 10:02

Roofrail in combinatie met cassetteluifel



Bericht door JorritS »

Hallo allemaal,

Ik heb een peugeot boxer l3h2 en wil graag de volgende roof rail installeren in combinatie met de f80s luifel. De rail is ook geschikt voor de boxer en de jumper, staat er, maar ik vind de tekst bij de luifel koppeling niet heel concreet. Het is mij nu onduidelijk of ik ook luifel kan koppelen als als de rail aan een boxer zit. De medewerker aan de telefoon zei echter "als het er niet bij staat dan zal dat wel niet". Wat denken jullie? Maakt het uit of er een boxer of jumper onder de rails zit of past dit alleen bij de ducato.

https://www.fiammastore.nl/fiammastore/ ... ucato.html

Tekst:
Dakdrager systeem speciaal ontworpen voor de Fiat Ducato, Citroën Jumper en Peugeot Boxer na 06/2006. Voor voertuigen met een verhoogd dak H2 en L1, L2 en L3 lengte. (Om aan de gewenste lengte te bekomen kunt u de 2 zijbalken doorsnijden die standaard worden geleverd voor de L3 versie)

Eenvoudige montage zonder te hoeven boren in het dak van het voertuig dankzij het voorgemonteerde bevestigingssysteem op het dak van het voertuig. Standaard geleverd met 4 stuks Fixing-Bar Rail draagbalken. Max. laadcapaciteit per rail: 100 kg.

Het is mogelijk om de dakluifel F65s & F80s te monteren met de standaard meegeleverde beugels (alleen op Ducato voertuigversies met verhoogd dak H2 en lengte L1, L2, en L3).


Alvast dank voor jullie mening
johandb
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 04 dec 2020, 9:17

Re: Roof rail in combinatie met casseteluifel



Bericht door johandb »

Volgens mij zijn de Ducato identiek aan de boxer en Jumper. Op het logo na dan


Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9167
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Roof rail in combinatie met casseteluifel



Bericht door gjvonk »

Ducato, Jumper en Boxer zijn carrosserie technisch exact hetzelfde.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Plaats reactie