RDW: geen oordeel over kilometerstand

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1805
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: RDW: geen oordeel over kilometerstand



Bericht door doov »

On topic.

Onlangs een geïmporteerde BMW ingeruild die ook "geen oordeel" had van meneer RDW.
De inruilprijs was in lijn met de vraagprijzen voor vergelijkbare auto's minus een normaal te achten marge voor de handel.
Ik had dus geen nadeel van dat "geen oordeel".
De auto is wel gekocht ( bij dealer 1), in onderhoud geweest (bij dealer 2) en ingeruild (bij dealer 3) bij erkende dealers ,dus wellicht scheelt dat. De historie is dan immers in het systeem van Hernn BMW bekend.
Gebruikersavatar
marjasjaak
Berichten: 1740
Lid geworden op: wo 18 jul 2018, 13:04
Locatie: Kaag en Braassem

Re: RDW: geen oordeel over kilometerstand



Bericht door marjasjaak »

@doov
Dan is het waarschijnlijk de willekeur van een ambtenaar die de gegevens aanpast.
Onze bus heeft de 1e week van zijn bestaan in het buitenland op kenteken gestaan, en daarna waarschijnlijk via "grijze import" in NL gekomen.
Bij de tellerstand staat logisch. :crazy:
Sjaak.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13428
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: RDW: geen oordeel over kilometerstand



Bericht door hathi »

Ja precies ,willekeur,…en wat zegt dan logisch,wat een ambtenaar er van vind ?..als ik mijn Camper neem,moest er dan onlogisch staan ( staat er niet :-B ) 41 jaar oud 165000 echte km ,zoek het uit ,het is het zoveelste cadeautje,om mensen zoet te houden,het is een richt punt / of houvast ,maar veel meer ook niet
Hans
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7486
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: RDW: geen oordeel over kilometerstand



Bericht door ducati 900 »

km beoordeling gaat 14 jaar terug.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Plaats reactie