Veranderen natte cel Dethleffs Esprit (2002)

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Troelie
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 12 mei 2021, 7:54

Veranderen natte cel Dethleffs Esprit (2002)



Bericht door Troelie »

Hallo,
Heeft hier iemand misschien tips en/of ideeën voor het plaatsen van een vaste wasbak in een Dethleffs Esprit 2002? De draaibare wasbak willen we er uit, evenals de douche.
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3065
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Veranderen natte cel Dethleffs Esprit 2002



Bericht door rijschoollucassen »

Ik ben niet bekend met de huidige indeling van deze camper, maar meet alles goed op en ga shoppen bij een van de grotere camperzaken om te zien wat er mogelijk is. Een geschikte douchebak vinden zal niet eenvoudig zijn. Voor een wastafel kun je altijd wel een standaard rvs bakje in een stuk multiplex plaatsen.

Groet,

Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1418
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Veranderen natte cel Dethleffs Esprit 2002



Bericht door FrankJC »

Als ik goed lees Jaap dan willen ze de douche ook kwijt, dan heeft een nieuwe douchebak geen zin.......
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13414
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Veranderen natte cel Dethleffs Esprit 2002



Bericht door hathi »

Wel makkelijk, als je je niet wast? Maar na enkele dagen ruik je niet meer zo fris :-B
Alle gekheid... leg eerst eens uit wat de bedoeling dan wel is, dat doe je meestal als je op een forum komt, je stelt je voor, dan stel je een vraag, liefst met foto, zodat het beeld duidelijk is? Wasbak heb je nu toch ook al, als ik het goed begrepen heb. En de douche moet er uit, dan heb je een hok, en daar kun je je eigen in uitleven ook een teiltje plaatsen ?:-B
Hans
Plaats reactie