Prachtige bus voor zelfbouw

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
AadenAnke
Berichten: 13183
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Prachtige bus voor zelfbouw



Bericht door AadenAnke »

Met het stuur aan de rechterkant Commer stond er op en was van "van Gent en Loos" :thumbup:

Gr. Aad
Ruud Adam
Berichten: 1942
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:57
Locatie: Amsterdam

Re: Prachtige bus voor zelfbouw



Bericht door Ruud Adam »

Afbeelding
Zoiets.

Zit me net te bedenken of ik die UPS-bestelwagens met schuifdeur en ketting eigenlijk wel in Nederland gezien heb.
Misschien ben ik wel in de war met wat ik in de VS zag rijden.
Groet, Ruud
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1417
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Prachtige bus voor zelfbouw



Bericht door FrankJC »

de Jonckheer schreef:
wo 14 apr 2021, 8:00
Dat is natuurlijk grote onzin, je mag als bedrijf helemaal geen voertuigen zonder garantie verkopen. Hij kan opschrijven wat hij wil, dat is tegen de wet. Een bedrijf die dit schrijft moet je met een grote boog omheen lopen!
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen, het zijn schadeauto's en die koop in de staat waarin ze op dat moment verkeren, er is dus niets aan geklust/opgelapt. Bij gewone autobedrijven zie je het ook wel, deze auto voor xxxxx meeneemprijs, geen garantie. Als je het vooraf weet weet je waar je eventueel aan begint. Ik heb vele jaren geleden een BMW 318 schadeauto gekocht bij Koekoek in Hoogeveen, een erg jonge auto met +/- 800 km op de teller, zat rechtsvoor goed in elkaar, door Koekoek laten repareren en daar kreeg ik dus wel garantie op, met veel plezier in gereden en met winst verkocht. Hetzelfde gebeurt bij de Domeinen, krijg je ook geen garantie, je mag de auto niet eens starten.
Ruud Adam
Berichten: 1942
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:57
Locatie: Amsterdam

Re: Prachtige bus voor zelfbouw



Bericht door Ruud Adam »

Misschien gelden voor de Domeinen andere regels omdat het een (semi) staatsbedrijf is?
Ik heb geen idee, maar wellicht.
Groet, Ruud
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8598
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Prachtige bus voor zelfbouw



Bericht door seth_space »

Garagebedrijven die met meeneem prijzen adverteren moeten aan particulieren altijd voldoen aan conformiteit en dus garantie verlenen. Als je een schadeauto koopt ligt dat anders omdat het als defect verkocht wordt en dus geen garantie heeft.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1417
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Prachtige bus voor zelfbouw



Bericht door FrankJC »

Precies....een schade auto kopen :?: dan is de garantie al verlopen :mrgreen:
Plaats reactie