Fiat Ducato L3H2: WestCamp
- henk en lila
- Berichten: 3887
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
- Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
- Contacteer:
Re: Fiat Ducato L3H2: WestCamp
Mooi, die aansluiting. Al met open deur getest?
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Re: Fiat Ducato L3H2: WestCamp
Nee hoor, maar geen probleem vooralsnog...
Camper wordt zo ingericht 'alles' vanaf binnen bereikbaar. Omdat ik altijd fietsdrager mee heb.
En anders deuren open maar niet haaks om (270°).
Als laatste optie is er dacht ik ook nog haakse stekker zelf te knutselen.
Komt vast goed, maar bedankt voor het meedenken!
Camper wordt zo ingericht 'alles' vanaf binnen bereikbaar. Omdat ik altijd fietsdrager mee heb.
En anders deuren open maar niet haaks om (270°).
Als laatste optie is er dacht ik ook nog haakse stekker zelf te knutselen.
Komt vast goed, maar bedankt voor het meedenken!
Re: Fiat Ducato L3H2: WestCamp
Heeft even geduurd, maar niet helemaal stil gezeten...
Basis voor de gordelbok gemonteerd.
Vloer geïsoleerd (xps)en oude vloer er weer in terug.
Basis voor de gordelbok gemonteerd.
Vloer geïsoleerd (xps)en oude vloer er weer in terug.
- BenHogeveen
- Berichten: 40
- Lid geworden op: za 23 jan 2021, 16:08
Re: Fiat Ducato L3H2: WestCamp
Aansluiting is van PowerCON is op diverse plaatsen leverbaar. Ik heb die bij bax-shop gekocht.
Kabel zelf gemaakt, CEE-verlengkabel stuk van 2m eraf geknipt daar normale stekker aangezet. Andere stuk (langste deel) PowerCON stekker. Met korte stuk kun je dan mooi thuis aansluiten
Achteraf had ik beter een haakse aansluiting kunnen nemen, is beter voor de kabel (doe er je voordeel mee)
Kabel zelf gemaakt, CEE-verlengkabel stuk van 2m eraf geknipt daar normale stekker aangezet. Andere stuk (langste deel) PowerCON stekker. Met korte stuk kun je dan mooi thuis aansluiten
Achteraf had ik beter een haakse aansluiting kunnen nemen, is beter voor de kabel (doe er je voordeel mee)
Re: Fiat Ducato L3H2: WestCamp
Wat een mooie kleur is jullie bus geworden!
Ik had verwacht dat het nog veel duurder zou zijn.
Ik had verwacht dat het nog veel duurder zou zijn.
Twee vrouwen die een camper bouwen.
Re: Fiat Ducato L3H2: WestCamp
Eindelijk weer eens wat gedaan, achterdeuren geïsoleerd. Scheelt alleen al in geluid.
Ik heb het in tegenstelling tot veel anderen gedaan met PIR-isolatie en lekker 'afgepurt'
Rondom sloten etc. Naturoll (glaswol) gebruikt. Onderin uiteraard Armaflex
Grt JMD
Ik heb het in tegenstelling tot veel anderen gedaan met PIR-isolatie en lekker 'afgepurt'
Rondom sloten etc. Naturoll (glaswol) gebruikt. Onderin uiteraard Armaflex
Grt JMD
- Bijlagen
-
- 20210413_104417.jpg (153.97 KiB) 833 keer bekeken
WestCamp: keuring RDW
Vandaag naar de keuring geweest in Zwijndrecht: NL is weer een camper rijker...
Massa rijklaar: 2669 kg
En op de samenvatting stond: Ik houd nog even een slag om de arm en wacht kentekenbewijs even af. Maar zou wel mooi zijn.
Grt JMD
- DucatoDolf
- Berichten: 2192
- Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
- Locatie: Rotterdam
Re: Fiat Ducato L3H2: WestCamp
Beste JMD,
Vraagje? Heb je geen opmerking gekregen over de veiligheidsgordels en de opstelling van je stoelen
De RDW inspecteur deelde mij mede dat wanneer je auto van voor 2012 is er een uitzondering wordt gemaakt voor het aantal zitplaatsen op kenteken. Deze hoeven niet te voldoen aan strenge veiligheids eisen.
Wel melde hij mij dat ik dan wel de veiligheidsgordels moest verwijderen en dat de stoelen in de langsrichting moeten staan.
MVG
Wim
.
Vraagje? Heb je geen opmerking gekregen over de veiligheidsgordels en de opstelling van je stoelen
De RDW inspecteur deelde mij mede dat wanneer je auto van voor 2012 is er een uitzondering wordt gemaakt voor het aantal zitplaatsen op kenteken. Deze hoeven niet te voldoen aan strenge veiligheids eisen.
Wel melde hij mij dat ik dan wel de veiligheidsgordels moest verwijderen en dat de stoelen in de langsrichting moeten staan.
MVG
Wim
.