Ombouw Peugeot Boxer L4H2

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
johandb
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 04 dec 2020, 9:17

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door johandb »

JMD schreef:Hej Johan, jullie gaan wel lekker door zeg... Komt al aardig eindstreep in zich! Al dayum wanneer je weg wilt?

Grt JMD
Over 2 weken hebben we vakantie. Eerste week nog niks gepland en eventueel om wat te klussen. En daarna twee weekjes weg in Nederland!

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

johandb
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 04 dec 2020, 9:17

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door johandb »

Deze is nog van de garage ruimte. Alleen nog plinten als het weer wat meer mee zit.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
JMD
Berichten: 339
Lid geworden op: ma 24 apr 2017, 21:13
Locatie: Westkapelle

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door JMD »

Hej, dat komt wel goed bij jullie dan. Wordt mooi resultaat zo!
johandb
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 04 dec 2020, 9:17

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door johandb »

Vanochtend bezoek van de keuringsmeester voor de zitplaatsen. Erg vriendelijke meneer en heeft een tekening van de indeling gemaakt en km stand opgenomen. Goed naar het bankje gekeken en gordels en bevestiging onder de bus en alles in orde!

Even wachten op het rapport dan de belastingdienst informeren.

Bus staat nu voor onderhoud bij de garage. Even lekker alles opfrissen. Er was wel een foutmelding in de bus dus hopen dat de kosten meevallen.

Hopelijk morgen en zaterdag beginnen aan het overige lijstje van klusjes. En als het mee zit dan zaterdag middag een rondje maken naar een leuke parkeerplaats of gratis CP ofzo in de buurt voor een paar uurtjes!


Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
MarceldeHoog
Berichten: 788
Lid geworden op: za 24 okt 2015, 13:17
Locatie: Den Haag

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door MarceldeHoog »

Gaaf man, dus eindelijk je zitplaatsen op kenteken!
Erg benieuwd hoe je eerste vakantie er mee gaat bevallen, aan de ruimte zal het niet liggen met een L4 :D Wij hebben gelukkig nog iets langer om door te bouwen, want mijn lijst klusjes is nog wat langer vrees ik.
Fiat Ducato L3H2 2012 2.3 zelfbouw, eindelijk klaar!
Gebruikersavatar
JMD
Berichten: 339
Lid geworden op: ma 24 apr 2017, 21:13
Locatie: Westkapelle

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door JMD »

Gefeliciteerd met je extra zitplaatsen! Gelukkig nog ol tijd voor de vakantie...
johandb
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 04 dec 2020, 9:17

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door johandb »

Bedankt!

Gisteren einde middag samenvatting van de keuringsmeester in de inbox, even doorgegeven aan de belastingdienst dat zij de informatie vast snel kunnen zien in de systemen... En vanochtend om 830 ofzo al de BPM aanslag in m'n mailbox!
Betaald en even afwachten dan op het RDW wanneer ik de nieuwe kenteken spullen krijg.

Heb een lijstje van een stuk of 15 dingetjes die ik nog binnen 2 weken wil doen. Moet te doen zijn!

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk


johandb
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 04 dec 2020, 9:17

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door johandb »

En gisteren kentekenbewijs in de bus en vandaag de nieuwe tenaamstelling codes. Dus een weekje van de keurmeester tot het kentekenbewijs!

Netjes 5 zitplaatsen, max tech gewicht van 4250 en toegestaan gewicht van 3500!

Massa rijklaar is 2741. Heb er daarna nog wel wat in gezet maar ook niet mega veel. Max een kilo of 100. Dus heb nog 650 kilo over voor de meerijders en wat spullen. Moet te doen zijn! (En als volgend jaar het B rijbewijs hopelijk omhoog gaat kan ik makkelijk het toegestane gewicht ophogen)

De bus staat nu bij het huis voor de laatste klusjes. Dat zijn echt detail klusjes en het mooie daaraan is dat als je een klusje hebt gedaan dat ook echt af is!

Verstuurd vanaf mijn M2007J20CG met Tapatalk

Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22713
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door PaulBng »




Paul
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5451
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door Atoz »

Menig zelfbouwer zal bij Johandb zijn laatste schrijven denken....
''binnen x aantal jaar is hij nog bezig'', waarbij x een ongedefinierd positief getal is gelijk aan het aantal jaar dat de camper in de familie blijft.

Maar het blijft leuk, zeker weten
X = 8 in mijn geval
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
johandb
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 04 dec 2020, 9:17

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door johandb »

Hahaha. Ja het is net een huis toch, nooit helemaal af zoals ik eerder schreef heb ik voor mijzelf besloten dat hij "af" is, en alles wat nog moet gebeuren zijn verbeteringen

Verstuurd vanaf mijn M2007J20CG met Tapatalk

johandb
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 04 dec 2020, 9:17

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door johandb »

Vanavond in een uurtje of 2 het bankje draaibaar gemaakt. Was even zoeken maar op zich goed te doen. Moest een stukje vloer eruit snijden. Daar was ik mee aan het pielen want had het niet genoeg gesneden waardoor de bout niet pakte.

Het is even wennen hoe precies te draaien maar er is best veel speling en hij draait soepeltjes.

Morgen kijken of ik een uurtje heb voor de bestuurder stoel!

Verstuurd vanaf mijn M2007J20CG met Tapatalk

johandb
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 04 dec 2020, 9:17

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door johandb »

Bestuurder stoel draaibaar maken gelukt in een uurtje, 55 minuten om precies te zijn. Ging best wel makkelijk en is opzich een makkelijke klus, maar die handleiding erbij kunnen wel wat duidelijker vind ik. Slecht leesbare plaatjes en kan echt een stuk duidelijker

Heb ook de vloer verder gelijmd en de randjes bij de verhoging gelijmd. Morgen even kijken hoe het is geworden!

Verstuurd vanaf mijn M2007J20CG met Tapatalk

Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22713
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Ombouw Peugeot Boxer L4H2



Bericht door PaulBng »

En je weet het, hè....
Wij willen meekijken!


Paul
Plaats reactie