Auto ophalen van de garage

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Gebruikersavatar
marjasjaak
Berichten: 1737
Lid geworden op: wo 18 jul 2018, 13:04
Locatie: Kaag en Braassem

Re: Auto ophalen van de garage



Bericht door marjasjaak »

Wij konden via NKC een "bouwverzekering" op de bestelbus afsluiten.
We mochten tijdens de bouw alleen "bouw" gerelateerde ritjes maken.(bijvoorbeeld naar de RDW)
Na de keuring omgezet naar een camperverzekering, was wel een technische Bovag keuring van de inbouw vereist.
De proefrit vanaf de dealer (200km) naar huis was met groene platen van de verkopende dealer.
Die platen hadden we weer aangetekend met de post retour gestuurd.
De no-claim die we al hadden op een andere polis werd netjes meegenomen in de camperpolis
Laatst gewijzigd door marjasjaak op wo 02 dec 2020, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
HHi
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 04 nov 2020, 11:55

Re: Auto ophalen van de garage



Bericht door HHi »

Goed geregeld door de dealer. Hoop dat het bij mij ook lukt.
Laatst gewijzigd door Dafluc op zo 06 dec 2020, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
spikee
Berichten: 94
Lid geworden op: za 06 jun 2020, 20:22

Re: Auto ophalen van de garage



Bericht door spikee »

Zoek op Google naar bestelbus verzekeren particulier. Ik heb het bij asr via een of andere online tussenpersoon voor 80 in de maand wa+casco. Was zo geregeld
Bart200
Berichten: 149
Lid geworden op: do 13 dec 2018, 23:02

Re: Auto ophalen van de garage



Bericht door Bart200 »

Gewoon via een website independer oid kenteken invullen en dan is die verzekerd. Kost wat maar dan is dat geregeld, heb ik toen ook gedaan.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Auto ophalen van de garage



Bericht door hathi »

Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet,wat denk je dat de verkoper zal doen,als je zegt rijd je even mee ,daar is toch een afspraak over te maken, breng je de goede man daarna weer naar huis?....hij moet tenslotte geld ontvangen
Hans
HHi
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 04 nov 2020, 11:55

Re: Auto ophalen van de garage



Bericht door HHi »

Heb gelukkig iets met de garage kunnen regelen het komt dus goed.

Wel jammer dat er niet iets is om voor een paar dagen een bedrijfsauto te verzekeren. Alle oplossingen zijn gericht op export, import en rdw keuringen. Zelfs als je betaald krijg je na een half uur een telefoontje dat het niet gaat en dat het geld wordt terug gestort.

De ombouw kan nu beginnen.
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Auto ophalen van de garage



Bericht door AadenAnke »

Buiten de lijntjes dat past niet. Vroeger met verzekeringsmannen die over de vloer kwamen en het gezin volledig kende. De begrafenis verzekering van opa en oma al had afgesloten en elke maand de premie kwam halen en van het kleinkind net de 1e hypotheek regelde kon je gewoon zoiets regelen schrijf hij een dekkingsbewijs uit en klaar. Maar dat is te duur dus is nu de individuele menselijke aanpak er ook tussen uit. Gevolg van door de meeste zo geprezen digitalisering. Maar fijn dat het geregeld is. Nu bouwen en hier laten zien veel foto's he :thumbup:

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: Auto ophalen van de garage



Bericht door Gino608D »

Ik was voor het 70km laten verplaatsen van mijn camper van 8 meter middels een oplegger 125 euro kwijt.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
HHi
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 04 nov 2020, 11:55

Re: Auto ophalen van de garage



Bericht door HHi »

AadenAnke schreef:
do 03 dec 2020, 15:02
Buiten de lijntjes dat past niet. Vroeger met verzekeringsmannen die over de vloer kwamen en het gezin volledig kende. De begrafenis verzekering van opa en oma al had afgesloten en elke maand de premie kwam halen en van het kleinkind net de 1e hypotheek regelde kon je gewoon zoiets regelen schrijf hij een dekkingsbewijs uit en klaar. Maar dat is te duur dus is nu de individuele menselijke aanpak er ook tussen uit. Gevolg van door de meeste zo geprezen digitalisering. Maar fijn dat het geregeld is. Nu bouwen en hier laten zien veel foto's he :thumbup:

Gr. Aad
Dat gaat zeker goed komen.

De eerste stap is al gezet de tussenwand is er al uit. Nu nog iemand die mij kan helpen om de Vanloda vloer kan helpen te verwijderen. Hoe krijg je de compressor ontkoppeld krijgt van het palet transportsysteem
Plaats reactie