Isolatie aanbrengen

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
neanderthaler
Berichten: 405
Lid geworden op: wo 27 nov 2019, 15:05
Locatie: noorholland ongeveer

Re: Isolatie aanbrengen



Bericht door neanderthaler »

Geen geld

Wat is het toch :?: dat alles met youtube filmpje moet wat wil laten zien :-? en de isolatie doe je het niet :wink: heb ik ook niet alleen een beetje Armaflex voor geluid demping om het hole weg te halen .

warm in de zomer lekker koel in de winter
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Isolatie aanbrengen



Bericht door Mickel Moen »

Geen-Geld schreef:
wo 23 dec 2020, 23:51
Uitgerekend, schapenwol is een slechte keuze. Geen zin om met om met voorstanders in discussie te gaan omdat niemand diepgaande kennis levert. Ik kan mij verweren op elk argument.

https://www.youtube.com/watch?v=mxz8_rV5_hE
Dat is mooi. Echter het valt mij op, dat jij ondanks dat je je kunt verweren op elk argument nergens met diepgaande kennis komt, of het moet zijn als ervaringsdeskundige waar het autisme betreft.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Geen-Geld
Berichten: 49
Lid geworden op: ma 23 nov 2020, 10:00

Re: Isolatie aanbrengen



Bericht door Geen-Geld »

Ik doe een lullige fout waar ik iedereen gelijk in moet geven, ik kom met geen enkel argument waar iemand tegen in kan gaan en schaam mij diep voor mijn achterlijke beleving in deze. Ik was alweer heel ergens anders mee bezig en ben er nooit op terug gekomen om mijn gelijk of ongelijk te geven, dat is een schaamteloze zaak van mij.

Ik doe liever mijn best om mijn argument te verdedigen en daarin een fout te maken en dat toe te geven dan ergens tegen in te gaan maar vervolgens geen inzet te tonen. Dit is een schaamteloze actie van mij. :oops:

Het is amateuristisch gedrag van mij om niet de moeite hebben genomen om informatie te verschaffen in tabellen waarop een ander kan reageren. :crazy:

---

Ik ben er wel achter gekomen dat het heel veel tijd kost om meerdere landen en seizoenen mee te nemen in alles... Het blijkt niet zo simpel te zijn helaas. Er blijken echt heel veel variabelen te zijn... Dat kost heel veel tijd ben ik achter gekomen... Net zoals de vele leveranciers van wol of andere isolatie materialen die grote verschillen hebben in prijs/kwaliteit. Helaas blijkt het ook dat leveranciers erg huiverig zijn om informatie te geven.

Voor mij is het niet realistisch om alles uit te werken op dit moment, dat zou absurt zijn! Ik kan wel ingaan op specifieke situatie's die niet populistisch zijn.
Nil Volentibus Arduum
Gebruikersavatar
iltrunco
Berichten: 191
Lid geworden op: di 05 aug 2014, 15:33

Re: Isolatie aanbrengen



Bericht door iltrunco »

Heb een vraag? Hoe ver laat ik de armaflex 19 mm aan de onderkant van mijn Mercedes Sprinter doorlopen dit ivm koude brug condens en mogelijke roestvorming.

Mijn sprinter heeft een soort wax (zie foto wielkast.) Ook de kleine ruimtes onderin zijn moeilijk te plakken.

Spanten worden afgeplakt met 6 mm armaflex.

Het plafond en deel van de zijkant wordt afgewerkt met vurenhouten latten met ruimte er tussen, dus ventilatie voldoende ondersteund met een dakluik en een maxxfan.



AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Plaats reactie