Vast keukenblok schuivend

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22882
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Vast keukenblok schuivend



Bericht door PaulBng »

walda schreef:De reacties op dat forum zijn dus duidelijk anders en in het algemeen met meer kennis en ervaring.
Kun je dit statement ook onderbouwen?
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2200
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: Vast keukenblok schuivend



Bericht door DucatoDolf »

Ik heb dat forum ook een beetje zitten bekijken. Op weetjewel gaat het alleen over de volkswagen T bussen. Voornamelijk zelfbouw of de enkele fabrieksversies. Logisch dat iedereen dan iig weet hoe alles eruit ziet/werkt. En de groep is kleiner, wat een betere sociale cohesie waarborgt.

Ik zou een zelfbouw forum voor alleen de Ducato ook leuk vinden. Dan blijf je wars van enorm veel ruis. Maar ben blij dat ik hier soms ideeën kan opdoen van andere modellen/type mensen. Ook al zorgt dat soms voor wat ruis. En ja af en toe kom je hier wat oeverloos gelul tegen. Of ronduit asociaal. Maar tegelijkertijd is het soms ook leuk dat mensen meedenken zonder echt aan de oplossing bij te dragen. Geeft een beetje gezelligheid. :cheers:

Dat gezegd hebbende: zou het publiek van weetjewel dus ook echt een andere insteek hebben van een forum? Misschien in het algemeen jonger publiek wat meer recht toe recht aan is?
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22882
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Vast keukenblok schuivend



Bericht door PaulBng »

Ik gok, maar dat weet ik niet, dat dat forum alleen over volkswagen busjes gaat.

Als hier iemand een probleem heeft met zijn grasmaaier of zijn tennis racket, wordt ie ook geholpen. Juist omdat de kennis zo divers is.
En dat vind ik heel veel waard

Verder is het forum als een lopend buffet....
Dicki
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 07 okt 2020, 20:51

Re: Vast keukenblok schuivend



Bericht door Dicki »

durisotti schreef:
ma 14 sep 2020, 13:18
Met vast wordt bedoeld niet uitneembaar.. het moet dus niet zonder gereedschap te verwijderen zijn..
Dus vastzetten met moeren en bouten mag wel..vleugelmoeren niet.
Mijn keuken is ook schuivend gemonteerd:

https://myalbum.com/album/JCEslcQ9mMV1

Is deze keuken goedgekeurd door de belastingdient en RDW? dit is geen kastje van 60cm volgens mij :-)
Hadden ze hier opmerkingen over?
ben heel benieuwd.
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2200
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: Vast keukenblok schuivend



Bericht door DucatoDolf »

Geen idee hoe goed je kan gokken, maar ik zie dat dit wel zeker meer dan 60cm hoog is :eh: . Toch? bovenkant blad hé.
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Vast keukenblok schuivend



Bericht door durisotti »

Is helemaal goedgekeurd !
Gebruikersavatar
Hans Könemann
Berichten: 34
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 14:50
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Vast keukenblok schuivend



Bericht door Hans Könemann »

Ik heb in 2008 en 2018 een camper ter keuring door de RDW aangeboden waarin bank en bed zonder gebruik van gereedschap in 5 minuten uitneembaar zijn. Overigens is het onmiskenbaar een camper met alles wat maar handig is. Geen enkel probleem gehad bij de keuringen.

Wel zou ik de camper aanbieden met de keuken in de gebruiksvariant en de discussie over verplaatsbaarheid niet zelf aanzwengelen. Je wilt het leven van de keuringsmedewerker toch niet onnodig moeilijk maken?
Dicki
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 07 okt 2020, 20:51

Re: Vast keukenblok schuivend



Bericht door Dicki »

Nee dat snap ik, ik ga ook niet te veel zeggen bij de keuring. Ik begreep trouwens dat door de corona je er niet eens bij mag zijn, alleen als ze vragen hebben. Dus.... Ben benieuwd. de 30ste gaat ie ter keuring :-)
Laatst gewijzigd door Aloys op do 22 okt 2020, 9:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Liever NIET quoten wanneer je direct op iemand reageert!
Plaats reactie