DJSmiley's Fiat Ducato (2007) L2H2 ombouw
- DucatoDolf
- Berichten: 2192
- Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
- Locatie: Rotterdam
- Stieneke en Donald
- Berichten: 11823
- Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
- Locatie: Harderwijk
Re: DJSmiley's Fiat Ducato (2007) L2H2 ombouw
Ik vind het heel mooi geworden! Is goed over nagedacht.
Groetjes,
Donald.
Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Donald.
Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Re: DJSmiley's Fiat Ducato (2007) L2H2 ombouw
Netjes geworden!, Ben erg benieuwd naar jouw ervaring met de luifel aangezien die iets groter is dan die wij hebben (Qeedo Motor Tarp).
De 'wangen' op de Reimo lijken ons achteraf ideaal (al zijn het wel veel extra scheerlijnen)
De 'wangen' op de Reimo lijken ons achteraf ideaal (al zijn het wel veel extra scheerlijnen)
Instagram:
https://www.instagram.com/being_bus_y
https://www.instagram.com/being_bus_y
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: wo 18 nov 2020, 16:51
Re: DJSmiley's Fiat Ducato (2007) L2H2 ombouw
Complimenten, je hebt de lat hoog gelegd en met succs !!
Re: DJSmiley's Fiat Ducato (2007) L2H2 ombouw
Mooi resultaat ! De vele vergrendelingen zijn origineel gedaan.
De wandstopcontacten aan de schuifdeur zou ik nog vervangen door een versie met klepje.
Dat lijkt me veiliger bij regen.
De wandstopcontacten aan de schuifdeur zou ik nog vervangen door een versie met klepje.
Dat lijkt me veiliger bij regen.
Groeten Kampo
Re: DJSmiley's Fiat Ducato (2007) L2H2 ombouw
Wel aan gedacht, uiteindelijk niet gedaan. Als het echt regent kan het ook inwateren via de lasdoos zelf, dus water wat langs het hout naar beneden loopt. Dat zal eerder een risico zijn dan direct inregenen, dan moet er eerst een stevige zijwind staan.
Maar dan is de halve bus toch al zeiknat.
Ik heb de schuifdeur een extra stoppositie gegeven in de rail. Ik kan de schuifdeur dus nu in 3 standen zetten
- Geheel open (Dus de WCD's bereikbaar)
- Half open, de schuifdeur komt dan tot de ingang, alleen een 70cm brede ingang is dan vrij (de deur zit dan dus dicht thv het meubel)
- Helemaal dicht.
En daarnaast.. mijn ervaring met die klepjes is toch dat ze vroeg of laat breken (of ik ben te lomp )
Maar dan is de halve bus toch al zeiknat.
Ik heb de schuifdeur een extra stoppositie gegeven in de rail. Ik kan de schuifdeur dus nu in 3 standen zetten
- Geheel open (Dus de WCD's bereikbaar)
- Half open, de schuifdeur komt dan tot de ingang, alleen een 70cm brede ingang is dan vrij (de deur zit dan dus dicht thv het meubel)
- Helemaal dicht.
En daarnaast.. mijn ervaring met die klepjes is toch dat ze vroeg of laat breken (of ik ben te lomp )
Fiat Ducato L2H2 2007 ombouw naar camper: https://www.djsmiley.com
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: wo 18 nov 2020, 16:51
Re: DJSmiley's Fiat Ducato (2007) L2H2 ombouw
TJA.....
Maar ondanks dat heb je wel een stuk vakwerk geleverd, mooi hoor !!
Maar ondanks dat heb je wel een stuk vakwerk geleverd, mooi hoor !!
Re: DJSmiley's Fiat Ducato (2007) L2H2 ombouw
Ik lees met veel plezier je topic, en ik vind het geweldig hoe je dit hebt gedaan máár ik zou zelf voor dit soort problemen altijd kiezen voor de simpelste/ mechanische/ minste kans op problemen -oplossing. Desalniettemin geeft jouw oplossing mij wel een glimlach op t gezicht.DJSmiley schreef:Sluitmechanisme van de tafel: Als de auto op contact staat blokkeert deze automatisch de tafel, zodat bij een remactie die niet uitschuift
Contact uit = vergrendeling vrij
Dezelfde constructie toegepast bij de lade van de koelbox. Achterin de ladeplank zit een gat met een aluminium strook. De actuator valt daar in en vergrendeld de lade zodat de box niet eruit vliegt in een bocht
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk